Ja si na rrjepin shitësit – këto janë teknikat e fshehta të manipulimit për të zbrazur xhepat konsumatorëve!

Në këto ditë të karakterizuara nga gara furishme për të blerë dhurata me çmimin më të ulët, shumë njerëz do të futen në Google për të gjetur metoda të gjeniale të kursimit.

Ky artikull që po lexoni është i ndryshëm nga të zakonshmit. Ne nuk do t’ju tregojmë truket që ju do të duhet të mësoni për të kursyer teksa bëni shopping. Ne do t’ju tregojmë kurthet që shitësit ngrenë kundër jush sapo shkelni në dyqan.

Dhe na besoni, qëllimi i atyre që i përdorin këto teknika është një dhe i vetëm: për të lehtësuar portofolin tuaj.

Arsenali psikologjik për manipulimin e mendjes njerëzore

Tregtarët që takoni në rrugë kanë një arsenal strategjish për t’u siguruar që kur hyni në dyqanin e tyre dhe të shpenzoni sa më shumë para që të jetë e mundur.

Këto janë strategji të provuara shkencërisht që funksionojnë edhe kur nuk planifikoni të blini diçka.

Qëllimi i këtij artikulli është të tregojë disa prej tyre, kështu që ju mund t’i njihni më lehtë dhe të mbroheni duke mos rënë viktimë.

Kurthi i Parfumit Bindës

Të propozojmë një lojë.

Në këto ditë ju sugjerojmë që të futeni në çdo dyqan që vizitoni, duke i kushtuar vëmendje aromës që ndieni.

Ne ju sfidojmë që të mendoni, për secilin dyqan, çfarë lloj parfumi ishte. Shumë shpejt do të zbuloni se ka disa lloje, por për çudi disa aroma përsëriten nga dyqani në dyqan.

Shitësit e dinë shumë mirë se një lloj i caktuar i parfumit mund të jetë mënyra më e shpejtë për ta zbrazur portofolin e klientit (duke kaluar së pari përmes shqisës së nuhatjes).

Shumë studime konfirmojnë se njerëzit shpenzojnë më shumë kur aroma e një dyqani aktivizon asociime pozitive, sepse disa erëra kanë fuqinë për të drejtuar sjelljen në një nivel instiktiv dhe të pandërgjegjshëm.

Shkurtimisht, është sikur këto parfume të shtypnin butoni që aktivizon modalitetin e trurit të “blerjeve të pakontrollueshme”.

Kompania amerikane “Scent Air” e di shumë mirë këtë, pasi prodhon parfume enkas që do t’u shiten shitësve, të cilët do t’i përdorin ato kundër jush.

Ja disa shembuj:

Aromat e ëmbla përdoren për të shitur më shumë produkte për foshnjet, ti cilat stimulon kujtimet pozitive të nënave duke u kujtuar atë aromën e këndshme që ka një foshnje sapolindur këto parfume lëshohen që të kundërmojnë në departamentin e produkteve për fëmijë. Në dyqanet intime, nga ana tjetër, aroma e lilla-s, e cila na kujton aromën e rrobave të sapo lara, është shumë e përhapur.

Dhe gjatë sezonit të blerjeve të Krishtlindjeve? Ah, këtu tregtarët bëhen vërtet sadistë! Receptorët tonë të hundës janë bombardohen me aromën e biskotave të pjekura, çokollatës dhe barit të prerë.

E mrekullueshme, apo jo? Padyshim që në mënyrë të pavetëdijshme këto aroma ju bëjnë të transportoheni në të kaluarën kur gjyshja po përgatiste ëmbëlsirat. Si pa e kuptuar këtë, ju jeni tashmë pranë arkëtares me paratë në dorë.

Kurthi i shijes

A keni vërejtur se shumë qendra tregtare po hapin gjithnjë e më shumë pika me fast-food dhe snack-bar?

Qëllimi nuk është thjesht të përfitojnë nga paninet apo pijet freskuese që bleni teksa bëni shopping.

Këta shitës janë të bindur dhe e dinë shumë mirë se edhe vetë aroma e këtyre gatimeve që përhapet kudo në korridore mund ta bëjë gjithçka tjetër që gjendet në qendrën tregtare të duket më të këndshme/ më e ngrënshme për sytë tuaj, duke përfshirë produktet e tyre. Dhe ata kanë arsye të mira për ta besuar atë.

Disa hulumtime nëneuroshkencë kanë treguar se ushqimet që përmbajnë shumë yndyrna dhe sheqerna e sjellin trurin në një gjendje nxitëse që e bën më të prirur për të marrë rreziqe financiare dhe për të kërkuar kënaqësi të menjëhershme.

Perkthyer: ata ju shtyjne te bleni artikujt e tyre, duke ua ngathtësuar mendjen me erëra brumërash.

 

Këshilla jonë është që kurrë të mos bëni shopping pazar me stomak bosh. Para se të largoheni nga shtëpia për të shkuar në dyqanet e shitjeve, konsumoni një vakt të mirë.

Sipas disa hulumtimeve nga Universiteti i Minesotës, uria mund t’ju çojë në shpenzime deri në 64% më shumë nga ç’kishit planifikuar.

Kurthi i çmimit të ulët të ekspozuar në vitrinë

Neuroshkencëatarët e dinë se ekziston diçka që e bën trurin të ndizet si një llambë: shfrytëzimi i një marrëveshjeje.

Kur njerëzit mendojnë se kanë diçka për të vendosur në duart e tyre, zona e trurit e tyre e lidhur me kënaqësinë e një shpërblimi ndriçon sikur të ishte një pema e Krishtlindjes. Fjalë për fjalë.

Nuk ka asgjë që të japë një ndjenjë kaq të fortë dhe të kënaqshme, përveç marrjes së kokainës.

Disa dyqane zakonisht ngjisin jashtë një të ashtuquajtur “çmim të sugjeruar” jashtë dritares, kështu që kur të hyni brenda dhe të shihni çmime më të ulëta për shkak të zbritjeve, truri juaj fillon nuhatjet për të negociuar marrëveshjen e një çmimi më të ulët.

Është një proces automatik: pa e kuptuar atë, do të filloni të shikoni çdo produkt në rafte dhe llogarisni sa para do të kurseni në krahasim me “çmimin e sugjeruar” që keni parë jashtë.

Nëse e mendoni pak, e gjitha kjo nuk ka kuptim. “Çmimi i sugjeruar” nga kush? Nga shitësi? Nga shoqatat e konsumatorëve? Nga askush. Është vetëm një numër i rastësishëm që ka qëllimin e vetëm për të futur mendime të çuditshme në mendjen tuaj.

Duhet ta dini se kur një qenie njerëzore mendon të blejë diçka, truri i tij percepton një lloj dhimbjeje. Është dhimbja që ai provon kur mendon për faktin se së shpejti ai do të ndahet nga paratë e tij.

A është e dobishme kjo dhimbje? Po,sepse nuk duhet t’i harxhojmë të gjitha gjërat tona dhe të vdesim nga vështirësitë.

George Loewenstein, një profesor në Universitetin Carnegie Mellon, thekson se kartat e kreditit janë të rrezikshme, sepse ato kryejnë “anestezinë” e kësaj dhimbjeje dhe për këtë arsye na bëjnë të shpenzojmë më shumë se ç’duhet. Kur përdorim kartë krediti dhimbja e harxhimit të parasë është e vogël krahasur me atë kur paguajmë cash.

Dhe gjejeni se cilët mashtrues të tjerë duan të anestetizojnë trurin tonë për të na rrjepur sa më shumë para që të jetë e mundur? Pikërisht, dora vetë: shitësit.

Kur lexojmë “çmimin e rekomanduar për këtë këpucë = 90 euro” dhe në dyqan i gjejmë në ofertë për 40 euro, truri ynë po kërcen nga gëzimi. Ekstaza e kursimit të 50 eurove mbizotëron mbi dhimbjen e shpenzimeve të 40.

Nuk ka nevojë të thuhet, këta këpucë gjithmonë kushtonin 40 euro madje para shitjes.

Kurthi i kohës që rrjedh shpejt

Dyqanet janë shumë të afta për të krijuar një ndjesi urgjence duke imponuar një afat të skadimit të ofertave të tyre.

Mendoni, për shembull, për të gjitha ofertat që “do të jenë të vlefshme vetëm nga ora 13:00 deri në orën 18:00 në ditën X”. A nuk vjen ankth qoftë edhe duke e menduar këtë? Ky është qëllimi.

Strategjia e futjes së ndjenjës së urgjencës në mendjen e klientit gjithashtu ka një qëllim të dytë: të krijojë një konkurrencë midis klientëve.

Njerëzit, për nga natyra e tyre, duan të fitojnë gjërat e perceptuara si të rralla ose që nuk mund t’i kenë të gjithë (të cilat në këtë rast do të ishin produktet e ofruara për disa orë). Kjo është arsyeja pse disa janë të gatshëm të flenë në rrugë për të patur dorën e tyre një kopje të parë të iPhone të sapo lançuar.

Ne jemi, në fund të fundit, gjithmonë ata gjuetarët primitivë. Gjuetarët e mundësive.

Është mëkat megjithatë që kjo errëson pikëpamjen tonë e të biem në kurthe të vërteta ekonomike. Gjahtari gjithashtu bëhet pre, në anën tjetër, në botën shtazore.