Menu

Dietë qetësuese

Këto ushqime largojnë ankthin!

05.12.2018

Studimet kanë treguar se disa ushqime na bëjnë të ndihemi më të qetë, ndërsa ushqimet e tjera mund të veprojnë si stimulues të ankthit.

Shkarkoni Aplikacionin e Konica.al

Nëse përjetoni stres ose sulme paniku, duhet të bëni disa modifikime në dietën tuaj. tresi mund të jetë fizik, mendor, emocional ose kimik në natyrë. Ankthi është një shenjë ose simptomë stresi.

Shpeshherë janë vështirësitë me të cilat ballafaqoheni çdo ditë që shkaktojnë stres. Kur jeni të shqetësuar për ditë ose javë, quhet ankth kronik.

Problemi me ankthin kronik është se ajo mund të çojë në probleme shëndetësore në afat të gjatë. Ju mund të luftoni shkaktarët e stresit dhe efektet shkatërruese duke ngrënë ushqime që ju qetësojnë.

Sipas Klinikës Mayo, ka ushqime që ndihmojnë në uljen e ankthit dhe kanë një efekt qetësues në trup, ndërsa ushqime të cilat shkaktojnë ankth pas ngrënies.

Këtu janë disa sugjerime:

Zgjidhni të hani karbohidrate që rrisin qetësimin e serotoninës së trurit. Konsumoni bukë, drithëra, proteina në mëngjes, kështu që ju do të keni energji dhe niveli i glukozës në gjak do të jetë i qëndrueshëm.

Kufizoni ose shmangni alkoolin dhe kafeinën, sepse shkaktojnë ankth pas ngrënies dhe të dyja ndikojnë në gjumin tuaj. Qëndroni të hidratuar sepse dehidrimi mund të shkaktojë ndryshime në humor.

Shtoni në dietën tuaj:

• Çokollatë;

• Kompleksin e vitaminave B;

• Magnez;

• Acidet yndyrore Omega-3;

• Triptofan.

Përveç kësaj, konsideroni shtimin e ushqimeve të pasura me zink. Gjetjet tregojnë se mëlçia, mishi i viçit dhe i kuqi i vezës ulin ankthin.

Gjithashtu, një studim i publikuar në gusht 2015, revista Psychiatry Research zbuloi një lidhje midis ushqimeve probiotike dhe uljes së ankthit social. Ushqimet probiotike përfshijnë turshitë.

Një studim i ri i botuar në vitin 2017 në revistën Anale të Psikiatrisë së Përgjithshme ka lidhur probiotikët me përmirësimin e simptomave të çrregullimeve të mëdha depresive, ndoshta duke ulur inflamacionin në trup ose duke rritur funksionin e serotoninës, kimikatit qetësues të trurit.

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN