MENU
klinika

Të dhënat

Doni të shpëtoni nga falimentimi? 4 zgjidhje të shpejta

28.03.2019 - 15:07

Emergjencat dhe situatat e papritura janë pjesë e të qenit një sipërmarrës. Pa marrë parasysh se sa mirë planifikoni apo sesa përpara mendoni.

Në një moment do të detyroheni të paguani një shpenzim të papritur, një prishje të një pajisjeje ose të përballeni me pasojat e një largimi të plotë të stafit.

Ka gjithmonë një mënyrë për të zgjidhur këto sfida, ju mund të merrni një kredi afatshkurtër ose të punësoni punëtorë të përkohshëm.

Por, si reagoni ndaj këtyre sfidave do të përcaktojnë dhe formësojnë biznesin tuaj për vitet në vijim.

Frymëzohuni nga këto biznese të suksesshme, të cilat shpëtuan nga një situatë e rrezikshme, në sajë të veprimit të shpejtë të liderëve të tyre.

FedEx u rikthye në treg pasi shpenzoi të gjithë paratë.

FedEx kurrsesi nuk mund të kishte parashikuar që rritja e çmimit të karburantit gjatë viteve 70 si dhe pilotët të cilët përdornin kartat e tyre të kreditit për të furnizuar aeroplanët do ta rrënonin. Në një pikë kompania arriti të kishte 5.000 dollarë borxhe.Në atë kohë themeluesi Frederik Smith vendosi të vepronte sa më shpejt edhe pse jo me zgjidhjen më të sigurt.

Ai vendosi që të rrezikonte edhe paratë e fundit dhe fluturoi në Las Vegas. Megjithëse ishte një vendim i pazakonta, ai i fitoi$ 27,000 – të mjaftueshme që ti garantonin atij vazhdimësinë e kompanisë së tij. Kjo i dha atij kohë të mjaftueshme për të filluar rregullimin e problematikave të biznesit të tij duke e kthyer sot në një nga kompanitë më të fuqishme botërore.

Airbnb përdori produkte inovatore për të mbledhur fonde.

Në vitin 2008, Brian Chesky dhe bashkëthemeluesit të tjerë të Airbnb ishin të dëshpëruar për para. Ata u refuzuan nga shtatë investitorë të mëdhenj në Silicon Valley, pavarësisht se kishin një ide të fortë dhe një fillim premtues. Ata nuk mundën të kishin fondet që dëshironin.

Duke përdorur klimën politike të kohës dhe duke ditur se duhej të shisnin diçka për të qëndruar në treg, ata prodhuan materialet promocionale “Obama O” për Barack Obama dhe “Cap’n McCains” për John McCain. Çuditërisht, kjo ide e thjeshtë i ndihmoi ata të rrisnin dhjetëra mijëra dollarë, gjë që ishte e mjaftueshme për ta mbajtur kompaninë të kalonte në këtë krizë të përafërt.

Intuit u rithemelua në 1985.

Intuit kishte një periudhë kohe që operonte në treg derisa arriti të shpenzonte shumicën e kapitalit të saj në vitin e 1985. Bashkëthemeluesit Scott Cook dhe Tom Proulx e gjetën veten të paaftë për të paguar përkohësisht pagat e punonjësve dhe disa punonjës kyç u larguan. Katër të tjerët, të cilët besonin në të ardhmen e Intuit, qëndruan dhe punuan falas për gjashtë muaj. Së bashku, ky ekip i vogël arriti të lëshojë një pjesë të vogël të klientëve të profilit të lartësojë dhe të përsosë produktet e tyre bazë (duke përfshirë Quicken). Pasi krijoi një rrymë të re të të ardhurave nga reklamat, kompania e kapërceu këtë pengesë masive për t’u bërë një sukses i vërtetë.

Uberi qëndroi i qëndrueshëm përballë çdo sfide.

Është e vështirë të mos e njohim gjigandin teknologjik Uber por historia e kompanisë është e mbushur me fat të keq dhe sfida të vështira. Kompania filloi si UberCab në vitin 2009, por u pezullua në vitin 2010, e cila detyroi të ndryshonte emrin. Pas kësaj kompania arriti të nënshkruante një marrëveshje me Netscape.

Pavarësisht rritjes së madhe të markës, mbulimit dhe përfitimit, kompania është përballur me akuzat për padi, seksizëm dhe sabotim, si dhe ankesa për privatësinë dhe sigurinë. Në vend që të dorëzohen, liderët e Uberit janë përpjekur të punojnë në këto çështje, duke përmirësuar produktet, kulturën dhe ekipin e tyre përgjatë rrugës.

Kjo nuk do të thotë që biznesi juaj ka gjasa të kthehet pas një fatkeqësie – vetëm se është e mundur. Ju ende keni nevojë për një perspektivë . zgjidhjen për t’u përshtatur dhe për të mbijetuar dhe, natyrisht, një ekip të fortë për të ndihmuar në ekzekutimin e planit tuaj. Sidoqoftë, është ngushëlluese të dimë se edhe disa nga bizneset më të suksesshme në botën moderne nuk janë këtu, sepse ata kurrë nuk u desh të përballeshin me një emergjencë kaotike, por sepse ata bënë – dhe triumfuan./Entrepreneur.com