MENU
klinika

Cili është plani juaj?

Jeni në vështirësi? Disa mënyra si të shpëtoni biznesin tuaj

12.04.2019 - 14:56

Asnjë biznes nuk është perfekt dhe çdo biznes ka një pengesë. Mund të jetë analitika, operacionet, marketingu, shitjet ose ndonjë nga punonjësit e shumtë që po ju ngadalësojnë.

Nganjëherë në ditën e sotme me vrullin që sjell të pasurit një biznes ne harrojmë të ulemi dhe të fokusohemi tek këto problematika ende pa u zmadhuar. Kryesisht ne jemi të mbërthyer në zakonet tona dhe e pranojmë ditën thjeshtë si një normë.

Një pjesë e rëndësishme e këtij procesi duhet të përfshijë kohën për të kuptuar se çfarë po kufizon rritjen e kompanisë suaj. Për shkak se ka kufizime të ndryshme në pika të ndryshme në kohë, ky është një ushtrim shumë i mirë nëse kryhet intervale të rregullta.

Nëse nuk kuptoni kufizimet tuaja dhe zhvilloni një strategji për t’i trajtuar ata, ju gjithmonë do të jeni skllav i saj.

Kur jeni në hapat e para të biznesit, gjithçka është e kufizuar. Me kalimin e kohës ndërtimi i proceseve dhe sistemeve fillon dhe strukturon biznesin duke na lehtësuar gjithë punën tonë.

Sfida e vetme pas këtij procesi është si të gjejmë klientë cilësorë që ne mund të ndihmonim.

Pra, çfarë ju kufizon dhe cili është plani juaj për ta adresuar atë?

konica ekonomiakonica ekonomia mobile

Biznesi juaj mund të vuajë për një sërë arsyesh. Ndoshta një konkurrent ose disa prej tyre kanë hyrë në treg dhe ju kanë vjedhur konsumatorët. Ose, biznesi juaj nuk ka ecur me të njëjtin hap si avancimet e tregut.

Mund të jetë e vështirë që të ndërmerrni një qëndrim objektiv në biznesin tuaj, por duhet bërë.

Filloni duke identifikuar një kohë kur fitimet ishin rritur dhe shitjet ishin të forta. Kush e solli këtë ndryshim? A ishte paraqitja e një konkurrent të ri, dështimi për të rinovuar produktin tuaj ose a kanë rënë klientët tuaj për shkal të periudhave të vështira ekonomike? Përcaktimi i çështjes është gjysma e betejës. Nëse mund të kufizoni arsyet pse biznesi juaj po vuan, mund të përqendroheni në mënyrën se si duhet adresuar çështja kryesore.

Vënia e nevojave të klientëve tuaj në nivel parësor është një mënyrë për të siguruar sukses. Nëse i jepni klientëve atë që kanë nevojë, ata nuk do të kërkojnë diku tjetër. Nëse nuk jeni tërësisht i sigurt se çfarë dëshiron klienti juaj, pyesni! Sigurohuni që ta kuptoni plotësisht atë që pret klienti juaj dhe le ta dijë se pse ju jeni zgjidhja më e mirë për ta furnizuar atë. Pyetja e klientëve është një praktikë e mirë për çdo biznes, sado i suksesshëm të jetë ai. Teknologjia sot i jep mundësinë çdo biznesi të jetë sa më pranë klientëve të tyre nëpërmjet rrjeteve sociale.

Një ndryshim do t’ju bëjë mirë.

Në kolegj, një nga gjërat e para që kam mësuar (dhe një nga disa gjëra që ende mbaj mend) është se shumica e konflikteve gjatë historisë janë rezultat i ideve të vjetra që bien ndesh me të reja – me fjalë të tjera, ndryshim. Në përgjithësi, njerëzit nuk i pëlqejnë ndryshimet, veçanërisht nëse ata janë të kënaqur me gjendjen e tyre aktuale.

Ndryshimi mund të jetë një gjë e mirë. Njerëzit gjithnjë flasin për të kaluarën e artë, por a ishte realisht më e mira. Për shembull, makinat e viteve 1950 dhe 1960 gjithmonë kujtohen me dashuri, por kushdo që i ka provuar mund të dëshmojë për aftësitë e tyre të tmerrshme, largësinë e gazit dhe paqendrueshmërinë.

Sigurisht që nuk dëshiron të udhëheqësh biznesin tënd siç është ende vitet 1950 ose 1960 (ose vitet 1970, 1980, 1990 apo 2000 për atë çështje). Kjo është arsyeja pse gjithmonë duhet të shikosh përpara – dhe për të bërë këtë ju duhet të kuptoni kufizimet që ju mbajnë larg nga arritja në nivelin e ardhshëm.

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN