MENU
klinika

Raporti

Bizneset shqiptare më pak inovativët, shumë “tradicional”

18.07.2019 - 13:44

Sipas një raporti anketimi të bizneseve në Ballkan, reklamimi dhe komunikimi i drejtpërdrejtë me klientët përmes kanaleve moderne – si Facebook, YouTube ose InstaGram po bëhet gjithnjë e më e rëndësishme, ndërsa mjete më tradicionale të komunikimit dhe marketingut – përmes e- mail ose faqe interneti po humbet gradualisht pozitën e saj.

Nga ana tjetër, 26% e kompanive në Ballkan shesin produktet ose shërbimet e tyre përmes internetit, ndërkohë që ky është një burim i rëndësishëm i të ardhurave për vetëm 20% të tyre (rreth 5% të numrit të përgjithshëm të bizneseve të anketuara ). Duket se bizneset shqiptare janë ato që lidhen më shumë me kanalet tradicionale të shitjes, ndërsa serbët dhe malazezët janë më të hapur dhe kërkojnë të modernizojnë kanalet e tyre të marketingut.

Ashtu si në raportet e mëparshme, kompanitë në EJL paraprakisht e përdorin internetin për komunikim përmes e-mailit, Skype-it dhe kanaleve të ngjashme të komunikimit. Përveç kësaj, 46% e kompanive përdorin internetin për reklamim, një pjesë pak më të madhe se vitin e kaluar (43% në vitin 2017).

Arsyeja e tretë më e shpeshtë për përdorimin e internetit është prezantimi i kompanive përmes faqeve të internetit (nga 51% në 2017 në 42% në vitin 2018). Rreth dy të pestat e të anketuarve përdorin internetin për bankat në internet, që është më e ulët se në vitin 2017 (45% në vitin 2017). Krahasuar me vitin 2017, ka pasur një rënie në proporcion të firmave që përdorin internetin për shitje online (32% në vitin 2017) .

Përdorimi i internetit ndryshon në varësi të nëngrupit të kompanisë. Për shembull, është ende e rëndësishme për kompanitë e mëdha dhe ato të mëdha që të prezantohen përmes një uebfaqeje të mirëmbajtur.

Nga ana tjetër, vetëm 30% e kompanive të vogla kanë faqen e tyre të internetit, ndërsa deri në 10% nuk e përdorin internetin fare, shkruan monitor.

Eksportuesit zakonisht janë më të angazhuar në internet, në të gjitha kategoritë, krahasuar me kompanitë e përqendruara ekskluzivisht në tregun vendor.

Shumica më e madhe e kompanive ende përdorin shitjen tradicionale të dyqaneve, ndërkohë që rëndësia e shitjes në internet është ende e ulët.

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Jo filantropi e mirëfilltë

83% e ndërmarrjeve bëjnë bamirësi