MENU

Gjithçka që duhet të dini!

6 përfitimet shëndetësore që marrim nga manaferrat

15.08.2019 - 19:00

Manaferra është një frut shtesë i shijshm për çdo dietë. Ato janë gjithashtu të mbushura me lëndë ushqyese thelbësore dhe antioksidues për trupin.

Manaferra është një frut që kutivohet së tepërmi në Europë, por fermerët i rritin ato edhe në Shtetet e Bashkuara gjatë gjithë vitit. Ata vijnë nga ‘brambles’, të cilat janë një lloj i shkurret me gjemba.

Në këtë artikull, do të njiheni me disa nga përfitimet e mundshme shëndetësore të lidhura me ngrënien e manaferrave, dhe si të përfshini më shumë në një dietë tipike.

 

1.Vitamina C

Boronica është e pasur me vitaminë C.

Boronica përmban një nivel të lartë të vitaminës C. Një masë prej 100 gramësh (g) përmban 35 përqind të shtesës ditore të rekomanduar të një individi (RDA) të vitaminës C.

Njerëzit nuk janë në gjendje të sintetizojnë vetë vitaminën e tyre, kështu që është thelbësore ta përfshijnë atë si pjesë të një diete të shëndetshme.

Vitamina C është e përfshirë në sintezën e proteinave dhe është e domosdoshme që trupi të prodhojë kolagjen dhe transmetues të caktuar neurot. Këto procese janë thelbësore për shumë funksione trupore, përfshirë shërimin e plagëve.

Vitamina C gjithashtu ka veti antioksiduese dhe është e përfshirë në funksionimin e sistemit imunitar.

 

2.Burimi i fibrave

Një masë 100 g me manaferra përmban 14%  të fibrave. Fibra është një lloj karbohidrate që trupi nuk mund të zbërthehet në molekula më të vogla sheqeri, siç bën me karbohidet e tjera. Fibra luan një rol vendimtar në rregullimin e nivelit të sheqerit në gjak dhe konsumin e sheqerit.

Ekzistojnë dy lloje të fibrave në ushqim, të tretshëm dhe të patretshëm.

Fibra e tretshme shpërndahet në ujë, dhe shoqërohet me uljen e nivelit të sheqerit në gjak dhe ndihmimin e një personi për të mbajtur një nivel të shëndetshëm të kolesterolit.

Fibra e tretshme nuk shpërndahet në ujë, por mbështet tretjen e shëndetshme.

Boronica përmbajnë të dy llojet e fibrave të tretshme dhe të pazgjidhshëm.

 

3.Antioksidantë

Manaferra përmban nivele të larta të antioksidantëve, siç janë antocianinat. Antioksidantët ndihmojnë njerëzit të luftojnë kundër ndikimit negativ të radikalëve të lirë në trup.

Radikalet e lira mund të dëmtojnë qelizat dhe mendohet se janë të përfshirë ngushtë në procesin e plakjes plus kushte të tjera shëndetësore, siç janë kanceri dhe sëmundjet e zemrës.

Trupi përdor antioksidantë për të zvogëluar dëmin që mund të shkaktojnë radikalët e lirë. Shtë e mundur që kur njerëzit hanë ushqime që përmbajnë antioksidantë, ata po e mbështesin këtë proces, por kërkohet më shumë hulumtime për ta konfirmuar këtë.

manaferra-konica.al

4.Vitamina K

Manaferra është një burim i shkëlqyeshëm i vitaminës K. Ky është një lëndë ushqyese e nevojshme për koagulimin e gjakut, e cila është thelbësore për shërimin e duhur të plagëve.

Njerëzit gjithashtu kanë lidhur shëndetin e mirë të kockave me vitaminën K. Megjithatë, është thelbësore që një person të diskutojë marrjen e vitaminës K me mjekun e tij nëse është në ndonjë hollues të gjakut.

 

5.Vitamina A

Manaferra përmban gjithashtu vitaminë A, e cila shërben disa funksione në trup. Vitamina A mbështet sistemin imunitar, i cili lufton infeksionet dhe sëmundjet. Ai gjithashtu mbështet rritjen dhe mirëmbajtjen e dhëmbëve dhe kockave, si dhe mbajtjen e shëndetshme të lëkurës.

Vitamina A është përgjegjëse për prodhimin e pigmenteve në retinën e syrit dhe ndihmon në mbështetjen e shikimit, veçanërisht në ndriçimin e zbehtë.

 

6.Funksionimi i trurit

Një studim në vitin 2009 zbuloi se minjtë që konsumonin manaferra kishin përmirësuar aftësi njohëse dhe motorike në krahasim me një grup kontrolli të minjve që nuk konsumonin manaferra.

Autorët e studimit sugjeruan që kjo mund të jetë për shkak të kimikateve të quajtura polifenole që janë në manaferra.

Më shumë kërkime janë të nevojshme për të përcaktuar nëse këto përfitime ndodhin te njerëzit.

Burimi: Medical News Today

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN