MENU

Sekretet që mjekët nuk i tregojnë

Hilet që do t’ju përmirësojnë shëndetin

22.08.2019 - 20:28

Përkundër besimit popullor, pirja e një filxhan kafe e bën fuqinë tuaj të gjumit më efektive. Ndërsa ka shumë pengesa të njohura shëndetësore, disa si këto janë relativisht të panjohura dhe duken kundër-intuitive.

  1. Natën shkoni në tualet me një sy të mbyllur

Të shkosh në tualet në mes të natës pasi të kesh rënë në gjumë, ndonjëherë nuk është gjë e mirë. Kjo sepse pasi të zgjoheni kur ndizni dritat për të shkuar në tualet, drita e papritur e ndritshme e bën trurin të supozojë se është koha e mëngjesit, dhe kjo e ndërpret gjumin tuaj.

Prandaj duke mbajtur vetëm një sy të hapur po minimizoni sasinë e dritës që hyn në retinën tuaj dhe sinjalizon trurin tuaj.

  1. Rrotulloni kokën për të lehtësuar dhimbjen e gjymtyrëve.

Zgjoheni në mes të natës dhe ndjesia e mpirjes në krahët tuaj po ju bezdis? Kjo për shkak se nganjëherë gjatë gjumit, ne rrokulliset dhe pa dashje flemë në krah ose në duart tona, gjë që shkakton një pengesë në rrjedhën normale të gjakut dhe çon në një ulje të sasisë së oksigjenit që merret nga ajo pjesë e trupit.

 

Për të lehtësuar këtë dhimbje, në vend që të përpiqeni të shtrëngoni krahët ose “zgjoheni”, provoni të lëvizni kokën nga njëra anë në tjetrën. Kjo duhet të ndihmojë në uljen e dhimbjes sepse nervat në qafë shkojnë drejt e poshtë nga koka juaj në krahët tuaj.

3. Flini në një dhomë të ftohtë

Fjetja në një dhomë të ftohtë është e mirë për cilësinë e përgjithshme të gjumit tuaj. Kjo ju ndihmon të bini në gjumë të shpejtë dhe gjithashtu zvogëlon shanset e diabetit duke ndihmuar trupin në djegien e më shumë kalori. Gjithashtu rrit ndjeshmërinë ndaj insulinës, gjë që ul rrezikun e diabetit tip 2.

 

4. Pini kafe që të keni një sy gjumë më të mirë

Një studim japonez zbuloi se njerëzit që morën një “sy gjumë kafeje” – një sy gjumë 20 minuta pasi pinë 1-2 gota kafe – ndjeheshin më vigjilent dhe performuan më mirë në testet kompjuterike sesa ata që pinin gjumë pa pirë kafe.

5. Kollë për të shuar dhimbjen nga gjilpëra e një mjeku

Jo shumë njerëz kënaqen të jesh i prirur nga gjilpëra e një mjeku, edhe nëse kjo do të thotë që je i mbrojtur nga një sëmundje. Por ekziston një mënyrë e thjeshtë për të lehtësuar dhimbjen nga gjilpëra: kollitja. Studime të shumta kanë zbuluar se kollitja kur merrni një goditje zvogëlon ndjesinë e dhimbjes. Shkencëtarët nuk janë të sigurt pse ndodh kjo, por sugjerojnë se kollitja mund të sjellë një rritje të presionit të gjakut, gjë që zvogëlon perceptimin e dhimbjes.

6. Mos lani dhëmbët pasi të keni ngrënë

Heqja e mbeteve nga goja juaj, por nuk është gjithmonë një veprim I drejtë. Kjo për shkak se shumë nga sendet ushqimore që hamë ose pimë janë acidike (mendoni domatet, limonët, lëngun e portokallit, etj.). Larja menjëherë, mund të shpejtojë efektin e acidit në smaltin tuaj por të shkaktojë gërryerjen e tij. Prisni rreth 30 minuta pas vaktit tuaj përpara se të përdorni furçën e dhëmbëve.

7. Çamçakëzi rrit kujtesën tuaj

Një studim i kryer në Universitetin Coventry zbuloi se përtypja e çamçakëzit me aromë nenexhik mund të ulë ndjeshëm ndjenjat e lodhjes dhe ta bëjë një person më të vetëdijshëm për rrethinat e tij. Në një studim të veçantë, psikologët me bazë në Mbretërinë e Bashkuar zbuluan se çamçakëzi mund të përmirësojë rezultatet e provës dhe të përmirësojë kujtesën me rreth 35%. Kështu që herën tjetër, në vend që të pirë kafe, ndoshta provoni çamçakëz.