MENU
klinika

Sfidat e globalizmit

Kundër ‘erërave’ të tregtisë/ Cilat janë qytetet globale?

10.11.2019 - 16:31

Ndërtesa më e lartë e zyrave në Wichita, Kan, është vetëm 22 metra. Popullsia e Metro Syracuse, N.Y. mezi arrin 650,000 njerëz. Aeroporti Des Moines, Iowa ka një fluturim të drejtpërdrejtë ndërkombëtar. San Antonio nuk është selia e një banke të madhe shumëkombëshe. Tridhjetë e tetë kompani amerikane gjenerojnë më shumë të ardhura sesa Louisville, i gjithë produkti vjetor bruto i metropolitane.

Këto vende nuk renditen në asnjë listë të ndikimit ndërkombëtar krahas Londrës, Nju Jorkut, Tokios ose Parisit.

E megjithatë, ato janë qytete globale.

Drejtuesit e tyre kanë përqafuar angazhimin ndërkombëtar strategjik për të siguruar të ardhmen e qyteteve të tyre, duke sfiduar premisën e të qenit global i përket gjigandëve ekonomikë, portat e infrastrukturës, shpërndarës të shërbimeve financiare dhe arbitra kulturorë me dukshmëri të trashëgimisë.
Kapja e këtij manteli mbetet një detyrë urgjente për qytetet në një rrjet gjithnjë e më kompleks, të ndërlidhur me zinxhirë vlerash globale. Urbanizimi i vazhdueshëm krijoi një konkurrencë të re ndërkombëtare midis zonave të metrosë me madhësi të mesme. Ndryshimi i shpejtë teknologjik mundësoi lëvizje ekstreme të talentit, shpikjes dhe investimeve. Në të njëjtën kohë, tërheqja gravitacionale e aseteve të inovacionit rriti përqëndrimin e forcës ekonomike midis më pak zonave të metrosë elitare superstar.

Për të garuar, rajone të ndryshme të qyteteve janë duke rizbuluar themelet e tyre historike për prosperitetin ekonomik si qendra të tregtisë globale përkundrejt kafeneve. Provat janë të qarta se eksportet më të mëdha dhe investimet e huaja janë të dobishme për firmat, punëtorët dhe ekonomitë e metrosë. Regiondo rajon mund dhe duhet të jetë global në orientimin e tij për të përfituar nga këto tendenca, në vend që të shfrytëzohet.

Por, siç vërejti një drejtues i San Diegos, të kesh një port ose një pikëkalim kufitar nuk të bën një rajon global. Një strategji proaktive e metrosë për të forcuar lidhjet ekonomike ndërkombëtare dhe konkurrencën është e nevojshme. Gjatë tetë viteve të fundit, koalicionet ndër-sektoriale në më shumë se 30 qytete të ndryshme amerikane dhe ndërkombëtare janë angazhuar për të vepruar përmes kërkimit, zgjidhjes së problemeve dhe rrjeteve të kolegëve në Iniciativën e Qyteteve Global.

Këta udhëheqës të qytetit kanë përqafuar angazhimin ndërkombëtar strategjik për të siguruar të ardhmen e qyteteve të tyre, duke sfiduar premisën se të qenit global i përket gjigandëve ekonomikë, portat e infrastrukturës, shpërndarës të shërbimeve financiare dhe arbitra kulturorë me dukshmëri të trashëgimisë.

konica ekonomiakonica ekonomia mobile

Këto zona metro filluan të ripërcaktojnë pozicionin e tyre në ekonominë globale – nga rritja e firmave eksportuese deri në administrimin e investimeve të huaja, investimet në lidhjen e infrastrukturës deri tek kultivimi dhe mirëpritja e talenteve, krijimi i partneriteteve ekonomike me metro deri në projektimin e një identiteti të veçantë në tregun global. Duke vepruar kështu, ata ndihmuan të shpalosja një narrativë që e lidh globalizimin vetëm për të mbjellë burime të huaja, përkundrazi duke rritur përfitimet e mundshme të rritjes, inovacionit dhe shkëmbimit.

Tani kjo lëvizje po testohet nga tarifat dhe luftërat tregtare. Shpresat për të nënshkruar marrëveshje me vendet evropiane dhe të Paqësorit Rim i kanë dhënë vendit pasigurisë në lidhje me klimën tregtare. Ekonomistët vlerësojnë ndikimin e kësaj politike të re federale të kostos miliarda dollarë në PBB dhe një rënie dyshifrore në eksportet e synuara. Firmat dhe qytetet po vënë në dyshim vlerën e qëndrimit të këtij kursi.

Por, përkundër këtyre prapavijave, zonat e metrosë duhet të qëndrojnë të përkushtuara për një angazhim të qëndrueshëm global. Flukset ndërkufitare të mallrave, shërbimeve dhe kapitalit aktualisht përbëjnë pothuajse 40% të të gjithë PBB-së globale, duke përfaqësuar realitetin që globalizimi është i vështirë të kthehet përkundër politikës aktuale.

Për të qëndruar konkurrues dhe për t’u rritur, historia vërteton se rajonet e qyteteve duhet të qëndrojnë të përqendruara në rrjedhën e tyre globale për një afat të gjatë.
Provat janë të qarta se eksportet më të mëdha dhe investimet e huaja janë të dobishme për firmat, punëtorët dhe ekonomitë e metrosë. Rajoni Regiondo mund dhe duhet të jetë global në orientimin e tij për të përfituar nga këto tendenca, në vend që të shfrytëzohet.

Nga Salt Lake deri në Stokholm, kjo grup i larmishëm i qyteteve në zhvillim global posedon tipare dalluese, strukturat qeverisëse dhe realitetet socio-ekonomike. Sidoqoftë, ata ndajnë të njëjtat sfida për rritjen dhe prosperitetin në një të ardhme globale.

Një angazhim i vazhdueshëm ndaj angazhimit ndërkombëtar dhe praktikave pionierë për rrjedhshmërinë globale duhet të jetë Ylli i tyre i Veriut për sukses ekonomik.

Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga BROOKINGS.

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN