Kërcënimi i luftës me Iranin nuk mbaroi me vdekjen e Gjeneral Major Qasem Soleimani. Në të vërtetë, rreziku është i lartë që konflikti të shpërthejë këtë vit, para ditës së zgjedhjeve.
Regjimi iranian beson se parandaloi rizgjedhjen e një presidenti amerikan në 1980 dhe ka të ngjarë të vlerësojë se mund ta bëjë këtë përsëri. Pasojat e një përpjekje të tillë në vitin 2020 janë të paparashikueshme dhe të rrezikshme.
Një surprizë nga tetori iranian mund të marrë forma të ndryshme.
Edhe pa vrarë më shumë amerikanë, Irani mund të marrë peng amerikanët, të rinisë sulmet kundër dërgesave të energjisë dhe infrastrukturës në të gjithë Gjirin, të përpiqet të detyrojë një tërheqje të turpshme të SHBA nga Iraku, të provokojë Izraelin, ose të deklarojë se po tërhiqet nga traktati bërthamor.
Çdonjëra prej këtyre përpjekjeve ka të ngjarë të çojë Shtetet e Bashkuara dhe Iranin drejt përshkallëzimit dhe konfliktit ushtarak.
Shpresojmë që administrata të hartojë plane emergjente për secilin nga këto skenarë, dhe po kërkon t’i parandalojë ato.
Objektivi i menjëhershëm, i arritshëm duhet të jetë një marrëveshje e kufizuar kohore kundër mosveprimit midis Iranit dhe fqinjëve të saj arabë, e përqendruar ngushtë në gjeografinë përreth Gjirit Persik.
Aleatët tanë arabë më pas do të propozonin një seri masash më thelbësore të forcimit të besimit midis Shteteve të Bashkuara dhe Iranit dhe do të ofronin të shërbenin si ndërmjetës.
Ky nënvlerësim taktik i ndërsjellë do t’i jepte Presidentit Trump një justifikim për të provuar gatishmërinë e Iranit.
Ky rezultat i kufizuar nuk do të zgjidhë të gjitha problemet. Uashingtoni do të shmangte përshkallëzimin e mëtutjeshëm me Iranin dhe do të sillte disa trupa amerikane në shtëpi nga rajoni, dy qëllimet e Trump, të deklaruara.
Sauditët dhe Emiratët duan të shmangnin kapjen në një sulm të një lufte SHBA-Irani, i cili mund të ketë kosto katastrofale njerëzore dhe ekonomike.
Për më tepër, udhëheqja e tyre këtu do të ndihmonte në përmirësimin e reputacionit të tyre ndërkombëtar, të cilin janë mposhtur nga lufta në Jemen.
William F. Wechsler është drejtor i Qendrës Rafik Hariri dhe programeve të Lindjes së Mesme në Këshillin Atlantik, dhe Kirsten Fontenrose është drejtor i Nismës për Sigurinë e Lindjes së Mesme Scowcroft në Këshillin e Atlantikut.
Përkthyer dhe përshtatur nga The Washington Post/ konica.al