MENU
klinika

Zbulojini

Kujdes! Nga këto ushqime plakja vjen më shpejt

21.05.2020 - 09:07

A e dini se disa ushqime që konsumoni ju plakin më shpejt? Disa madje tregtohen në mënyrë mashtruese për ju si të shëndetshëm nga korporatat gjigante të ushqimit.

Për shkak të reaksioneve biokimike në trupin tuaj me çdo lloj ushqimi që hani, ndodh që disa ushqime ju rritin moshën e ndërsa disa të tjera ju ndihmojnë për të luftuar plakjen.

Hani ushqimet e gabuara rregullisht dhe mund të shikoni dhe ndjeni se dukeni si 10 ose më shumë vite më të vjetër sesa mosha juaj e vërtetë, por nëse hani ushqimet e duhura me kalimin e kohës, do vini re se do të dukeni 5-10 vite më të rinj se mosha juaj e vërtetë.

Tre nga proceset që hyjnë brenda trupit tuaj që kanë një ndikim të madh në normën tuaj të plakjes quhen “glikation”, “inflamacion” dhe “oksidim”. Kur flasim për plakjen, nuk po flasim vetëm për rrudhat në lëkurën tuaj, apo për rënien e flokëve, por po flasim edhe për faktorë që nuk mund t’i shihni, siç janë funksionet e organeve tuaja.

1. Gruri

Gruri ka të bëjë me “glycation” në trupin tuaj dhe substancat e quajtura Advanced Glycation End Products (AGEs). Këto përbërës të keq të quajtur AGEs përshpejtojnë procesin e plakjes në trupin tuaj, duke përfshirë dëmtimin e organeve tuaja me kalimin e kohës, nyjet dhe lëkurën e rrudhur.

Nivelet e larta të sheqerit në gjak me kalimin e kohës rrisin ndjeshëm epërsinë e moshës në trupin tuaj. Kjo është arsyeja pse diabetikët e tipit 2 shumë herë duket sikur janë më të vjetër se mosha e tyre reale.

Këtu është një fakt pak i njohur që shpesh mbulohet nga fushatat masive të marketingut nga kompanitë gjigante të ushqimit që duan që ju të besoni se gruri është i shëndetshëm për ju, por fakti është se gruri përmban një lloj shumë të pazakontë të karbohidrateve (nuk gjendet në ushqime të tjera) të quajtur Amylopectin-A, e cila është gjetur në disa teste dhe ndikon në rritjen e sheqerit të lartë në gjak.

Në fakt, amilopektini-A (nga gruri) ngre sheqerin e gjakut më shumë se çdo burim tjetër i karbohidrateve.

What is Gluten?

2.Misri

kolana e librave

Ushqimet me bazë misri, shurup misri, drithëra misri, patate të skuqura misri, vaj misri etj

E pra, ushqimet niseshte me bazë misri kanë një ndikim të madh në nivelet e sheqerit në gjak dhe prandaj mund të rrisin AGE-të në trupin tuaj dhe të përshpejtojnë plakjen.

Shkencëtarët kanë zbuluar se fruktoza në HFCS shkakton 10 herë më shumë formimin e AGE-ve në trupin tuaj sesa glukozën! Kjo do të thotë që HFCS ju e konsumoni çdo ditë në pijet e ëmbla dhe shumica e ushqimeve të tjera të përpunuara kontribuojnë në plakjen më të shpejtë në trupin tuaj.

3.Sheqeri

Qartësisht e kemi thënë që sheqeri duhet shmangur. Ai është i keq për ju dhe shendetin tuaj duke përfshirë zhvillimin e diabetit të tipit 2. Por tani ju gjithashtu e kuptoni efektin e plakjes së sheqerit.

Në vend të sheqerit, merrni në konsideratë përdorimin e një ëmbëlsuesi natyral jo-kalorik si Stevia në kafenë tuaj të përditshme, çajin etj. Kjo ju ndihmon në mënyrë dramatike të kontrolloni sheqerin në gjak dhe në këtë mënyrë të ndihmoni në plakjen e ngadalshme.

Pra, kjo gjithashtu do të thotë të mendoni dy herë për ëmbëlsirat me sheqer, drithërat me sheqer, karamelet, dhe ëmbëlsirat e tjera që kontribuojnë për plakjen më të shpejtë.

4.Vaji i sojës

Në vite kompanitë gjigante të ushqimit e kanë tregtuar vajin e sojës si të shëndetshëm, por ky vaj i përpunuar nuk është aspak i shëndetshëm.

Ky vaj ka në përbërje yndyrëra të shumëllojshme që kanë pësuar shumë oksidim duke prodhuar radikalet e lira, duke dëmtuar membranat qelizore, duke kontribuar në plakjen më të shpejtë, sëmundjet e zemrës dhe probleme të tjera të mundshme shëndetësore.