MENU
klinika

E ardhmja gjithnjë e më e pasigurt!

RT/ Një skenar makthi për naftën në det

31.05.2020 - 11:43

Industria e naftës në det të hapur po përballet me një numër në rritje të sfidave të pamundura, duke e lënë të ardhmen e sektorit gjithnjë e më të pasigurt.

Midis kërkesës së ulët, rritjes së inventarëve, çmimeve në depresion, një pandemie globale, dhe tani, sezonit të stuhisë, duket se një stuhi e përsosur po formohet rreth industrisë së naftës në det të hapur. Tregu në det të hapur i naftës në botë, përgjegjës për 30 përqind të të gjithë prodhimit të naftës në botë, po përballet me një seri sfidash të pamundura. Me naftën që ulet në gjysmën e çmimit të lartë të saj vjetor, dhe dyshimet që formojnë rreth ardhmërisë së kërkesës, përveç shkatërrimit të vazhdueshëm të pandemisë COVID-19 mbi ekonominë globale, kompanitë po përpiqen të rifillojnë shpenzimet kapitale dhe kanë filluar të rimendojnë të ardhmen e projekteve kryesore.

Kriza ka shtyrë pjesën më të madhe të prodhimit të naftës në botë në favor të naftëtarëve në det dhe kostove më të ulëta operacionale.

Shumë projekte janë lën në pritje pasi u përballën me këtë realitet. Kompanitë tani po përpiqen të pezullojnë afatet e qirasë federale pasi afro-afati duket gjithnjë e më i pasigurt.

Problemet në rritje të industrisë vijnë po aq sa Royal Dutch Shell u detyrua të transmetojë një numër të punonjësve të infektuar nga koronavirus nga një prej platformave të saj në det të hapur, duke theksuar rreziqet që lidhen me punëtorët e ngujuar në det të hapur gjatë një pandemie.

Dhe Shell nuk është e vetmja kompani që merret me shpërthimet.

konica ekonomiakonica ekonomia mobile

Javët e fundit, qindra punëtorë në det të hapur në Gjirin e Meksikës, Detin e Veriut, Mozambik, Kanada dhe Kazakistan janë infektuar me COVID-19.

Përhapjet shtojnë listën në rritje të provave dhe mundimeve me të cilat po përballet industria në det të hapur.

Shumë firma që operojnë në det të hapur nuk mund të rikuperohen nga rënia e fundit e çmimit të naftës në 2014-2015 kur çmimet ranë nga 100 dollarë nën 40 dollarë, duke peshuar në të gjithë industrinë.

“Drilluesit (ai është personi përgjegjës për operacionet e shpimit dhe që mbikëqyr ekuipazhin e shpimit ) në det të hapur dhe ofruesit e anijeve në det të hapur përgjithësisht nuk do të jenë në gjendje të paguajnë borxhin e tyre të përgjithshëm të vitit 2020 bazuar në rrjedhën e parave të tyre nga aktivitetet operative, përveç nëse ata janë në gjendje të bëjnë shkurtime të mjaftueshme të shpenzimeve kapitale,” Jon Marsh Duesund, partner në firmën e kërkimit të energjisë Rystad Energy shpjegoi, duke shtuar, “Përndryshe, ata do të duhet të kthehen në tregjet e kapitalit për rifinancim.”

Dhe me zhvillimin e ekonomisë globale në prag, industria mund të mos jetë në gjendje të sigurojë fondet e nevojshme për të qëndruar në det.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN



Si renditet Shqipëria sipas raportit të OECD?

Papunësia në rajonin e Ballkanit Perëndimor

MIE: Çfarë parashikon kontrata? Dokumenti

Hapet gara/ Rruga “Milot-Fier” me koncension deri në 2024

Covid-19 'bekon' metalin e çmuar!

RT/ Ari, mbreti i tregut

Amnistia fiskale/ Shkalla e tatimit për pasuritë e deklaruara

Denaj: Synojmë që jashtë nismës të mbeten paratë e krimit