MENU
klinika

Cilat kompani janë më të sigurta?

Sa e sigurt është të “fluturosh” me avion?

24.05.2020 - 12:13

Vini rripin e sigurimit dhe përgatituni për ngritje: Fluturimi nuk ka qenë kurrë më i sigurt, thotë një ekspert.

Megjithë rrëzimet e fundit të profilit të lartë të avionëve Boeing, lajmet për sigurinë e fluturimit janë të mira: Vdekjet e pasagjerëve në Airline kanë rënë ndjeshëm në dekadat e fundit në të gjithë botën, sipas Arnold Barnett .

“Rreziku në të gjithë botën për tu vrarë kishte rënë nga një faktor dy për çdo dekadë,” tha Barnett në një njoftim lajmesh.

“Jo vetëm që ka vazhduar në dekadën e fundit, por përmirësimi është më afër një faktori prej tre. Ritmi i përmirësimit nuk është zvogëluar aspak edhe pasi fluturimi është bërë gjithnjë më i sigurt dhe fitimet e mëtejshme bëhen më të vështira për t’u arritur,” ka ai shtuar. “Kjo është me të vërtetë mjaft mbresëlënëse dhe është e rëndësishme për njerëzit që ta mbajnë mend.”

Ai zbuloi se fluturimet tregtare për dekadën 2008-2017 rezultuan në një vdekje për 7.9 milion udhëtime pasagjerësh, krahasuar me një vdekje për 2.7 milion  gjatë viteve 1998-2007. Shkalla ishte më e lartë gjatë 1988-1997, me një vdekje për 1.3 milion fluturime.

kolana e librave

✅ Safe Traveling After Coronavirus is Over: How, When & Where?

Cilat kompani ajrore janë më të sigurta?

Studimi zbuloi se linjat ajrore me rrezik më të ulët bazohen në Shtetet e Bashkuara, Bashkimin Evropian, Kinë, Japoni, Kanada, Australi, Zelandën e Re dhe Izrael. Shkalla e përgjithshme midis këtyre kombeve ishte një vdekje për 33.1 milion udhëtime pasagjerësh gjatë 2008-2017. Shumë vende në Azi, dhe disa vende në Amerikën e Jugut dhe Lindjen e Mesme, kishin një nivel të ndërmjetëm rreziku. Një normë më e lartë e një vdekjeje për 1.2 milion udhëtime  pasagjerësh gjatë vitit 2008-2017 u regjistrua në disa vende në zhvillim në Azi, Afrikë dhe Amerikën Latine, por kjo ishte një përmirësim nga një vdekje për 400,000 udhëtime  gjatë viteve 1998-2007.

“Dy ndryshimet më të dukshme në krahasim me dekadat e kaluara ishin përmirësime të mprehta në Kinë dhe në Evropën Lindore,” tha Barnett. Shkalla e përgjithshme e vdekjeve të pasagjerëve në aeroplan ka rënë shumë më shpejt sesa frika e publikut për fluturimin, shtoi Barnett.

“Fluturimi është bërë më i sigurt dhe shumë më i sigurt,” tha Barnett. “Është një faktor 10 herë më i sigurt se sa ishte 40 vjet më parë, megjithëse nivelet e ankthit nuk kanë zbritur aq shumë. Unë mendoj se është mirë të kesh fakte.” Studimi u botua kohët e fundit në internet në revistën Transport Science