MENU
klinika

Nga Russian Today

Depozitat u mbushën me naftë, Kina nuk importon dot më

19.10.2020 - 10:48

Kina, e cila ka qenë në gjendje të blejë sasi të mëdha të naftës që nga fillimi i pandemisë, tani po tërhiqet sepse hapësira e magazinimit u mbush dhe kërkesa për karburante në rajonet ku eksporton vazhdon mbetet e dobët.

Në tremujorin e fundit të vitit, importet kineze të naftës bruto parashikohet të bien 14.5 përqind nga nivelet e tremujorit të tretë, të barabartë me 1.7 milion bpd, njoftoi Reuters, duke cituar drejtorin e asociuar të IHS Markit Shi Fenglei.

Kina filloi të furnizonte me naftë të lirë menjëherë pasi standardet u rrëzuan pas deklaratës së Arabisë Saudite gjatë luftës së çmimeve kundër Rusisë që përkonte me përhapjen fillestare të koronavirusit. Tregtarët dhe përpunuesit vazhduan blerjen derisa dolën raportet se depozitat e naftës të Kinës mund të jenë afër mbushjes.

Pavarësisht nga këto raporte, blerja intensive vazhdoi deri në fund të tremujorit të tretë, me mesataren e shtatorit me 2.1 përqind në gusht me 11.8 milion bpd. Kjo rritje u ndihmua nga kapaciteti i ri i rafinimit që vjen në internet në segmentin e rafinerisë së pavarur, pasi çajnikët ende kanë kuota të importit të papërdorura që nxituan të plotësonin. Por tani, edhe kuotat po mbarojnë, dhe kjo mund të tregojë një rënie tjetër të çmimit të naftës.

“Rimëkëmbja e kërkesës së Kinës ka qenë shumë, shumë e fortë, dhe kështu që nëse hiqni një pjesë të kësaj force, kjo do të kishte një ndikim të dobët në tregun (e naftës globale)”, tha kreu i kërkimit të mallrave të NAB, Lachlan Shaw, për Reuters.

Sipas raportit, norma mesatare ditore e Kinës e importeve të naftës bruto qëndroi në 11.36 milion bpd në tremujorin e dytë të vitit dhe 11.68 milion bpd në tremujorin e tretë. Në tremujorin aktual, do të ishin gjigandët energjetikë shtetërorë që do të vazhdojnë të blejnë naftë të huaj të lirë ndërsa të pavarurit i mbyllën blerjet e tyre për këtë vit. Rafineritë, si shtetërore ashtu edhe ato private, po ulin gjithashtu normat e rrjedhës për shkak të furnizimit të tepërt të karburanteve që, së bashku me rritjen e ngadaltë të kërkesës, ka tkurrur marzhet.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Pasojat e Koronavirusit

Ekonomitë më të mëdha në rrezik

Më shumë falimentime se vrasje...

“Nuk është krizë shëndetësore, por ekonomike”