MENU
klinika

Kina konsumatori kryesor në firmat e shtrenjta

Trendi i fundit në blerjet luksoze: Blerja në vendin tuaj

23.10.2020 - 20:51

Europa Perëndimore ka qenë prej kohësh një nga vendet kryesore në botë për pazar luksoz, dhe jo vetëm për europianët. Turistët nga SHBA-ja dhe përreth Azisë dikur kryesisht nga Japonia, por kohët e fundit kryesisht nga Kina ishin konsumatorë për një pjesë të madhe të shitjeve të rajonit, pjesërisht për shkak se çmimet për markat luksoze franceze dhe italiane ishin shumë më të mira në Europë.

Por ndërsa Covid-19 bllokoi turizmin në zonë, veçanërisht llojin e distancave të gjata ku udhëtarët vijnë nga larg, kjo ka bërë që më shumë blerës të bëjnë blerjen e tyre luksoze afër shtëpisë.

Gucci, i cili pa një rënie të madhe në gjysmën e parë të vitit, shitjet u rritën me 44% në Amerikën e Veriut këtë tremujor krahasuar me 2019, njoftoi dje kompania mëmë Kering. Saint Laurent, një markë tjetër Kering, njoftoi se shitjet në rajon u rritën me 32%. Në një thirrje me investitorë dhe analistë, CFO i grupit, Jean-Marc Duplaix, theksoi një numër faktorësh por tha se së pari midis tyre ishte një “riatdhesim i kërkesës, veçanërisht nga turistët e pasur amerikanë”.

Shitjet e Kering në Azi, ndërkohë, u kthyen në rritje me ndihmën e blerësve kinezë që blenë më shumë mallra në Kinë. Shitjet totale për të gjithë grupin ende ranë 4%, pjesërisht sepse Gucci, marka e saj më e madhe merr shumë shitje nga pakicat e udhëtimeve dhe blerjet e brendshme nuk ishin të mjaftueshme për të kompensuar biznesin turistik që u zhduk në mënyrë efektive.

Nga ana tjetër, Hermès, në të vërtetë pa shitjet totale të saj në rritje. Kontinenti konsumator më i madh ishte Azia, ku shitjet u rritën me 21%, të nxitura nga më shumë blerës kinezë që bënin blerje të brendshme.

Ishte një histori e ngjashme javën e kaluar për produktet e modës dhe lëkurës në LVMH, pronar i markave të tilla si Louis Vuitton dhe Dior. Megjithëse shitjet e përgjithshme ranë ndërsa shitja me pakicë pa taksa u përmirësua, segmenti i modës u rrit me 12%. Në thirrjen e fitimeve të kompanisë në 15 tetor, CFO Jean-Jacques Guiony tha se pa një vaksinë për Covid-19, ai nuk mendon se turizmi do të kthehet në normalitet së shpejti. Por ndërkohë, ka më shumë “riatdhesim” që po ndodh, duke ndihmuar në shitje.

Trendi i riatdhesimit nuk është krejt i ri. Modele të ngjashme luajtën midis blerësve amerikanë dhe japonezë gjatë viteve. Tani blerësit kinezë janë blerësit më të mëdhenj të luksit në botë, dhe pas vitesh duke bërë shumicën e blerjeve të tyre jashtë vendit, ata kohët e fundit kanë filluar të zhvendosin ato blerje në Kinë. Qeveria atje ka shtyrë ndryshimin dhe kompanitë luksoze kanë bashkëpunuar duke ulur çmimet e tyre, megjithëse disa prej tyre i kanë rritur ato përsëri. Pandemia ka përshpejtuar në mënyrë dramatike lëvizjen e blerjes në Kinë.

“Kjo është diçka që ne e kemi parë për katër, pesë vitet e fundit, kështu që ishte diçka që e dinim se do të vinte”, tha Guiony për shtetasit kinezë që blinin më shumë në Kinë. “Padyshim, ne nuk prisnim që kjo të ndodhte brenda 2 javësh, e cila ishte paksa ekstreme”.

Kjo zhvendosje dhe shpërthimi i vazhdueshëm i klasës së mesme të vendit, po riformojnë në mënyrë të qëndrueshme tregun e luksit. Në vitin 2019, Europa llogariti për më shumë blerje luksoze në botë sesa çdo rajon tjetër, sipas këshillimit të menaxhimit Bain & Company dhe Altagamma, një shoqatë e firmave luksoze italiane. Deri në vitin 2025, ata vlerësojnë se Kina do të jetë qendra botërore e blerjeve luksoze.

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Komisionari për Zgjerimin i Bashkimit Evropian, Varhelyi

“BE-ja nuk po bën garë me ndihmat për Ballkanin”