Sa herë e prekni kabinën përreth jush në një aeroplan kur fluturoni? Po aeroporti? Sa herë njerëzit që punojnë atje duhet të prekin sendet tuaja?
Përgjigja sot është, si rregull, “mjaft”. Por linjat ajrore, aeroportet dhe industria e aviacionit duan që përgjigjja në të ardhmen e afërt të jetë “pak më pak”.
“Udhëtimi pa prekje” përfshin një koleksion mjaft të gjerë të ndryshimeve individuale dhe shtesave në mjedisin rreth nesh, gjithçka, nga ndezja pa duar në tualetet e aeroportit dhe aeroplanit deri te portat e automatizuara të skanimit dhe bordit, duke kontrolluar sistemin tuaj të argëtimit gjatë fluturimit nga telefoni ose tableti.
“Udhëtimet pa prekje premtojnë paqen e mendjes“, shpjegon Daniel Baron, i cili operon me LIFT Aero Design, një studio për hartimin e kabinës së avionëve me zyra në Tokio dhe Singapor , duke e quajtur atë “shteti që nuk duhet as të mendoj për “të pastër “, të bërë të mundur nga teknologjitë dhe proceset për të zbutur zemërimin përgjatë udhëtimit. ”
Ai gjithashtu përfshin jo vetëm udhëtime pa prekje por edhe udhëtime “më pak prekëse”.
Bërja e kabinave pa prekje është shumë komplekse
“Në kabinë, zona më premtuese është tualeti“, shpjegon Baron. “Është njohur në industrinë e brendshme të kabinës që edhe para Covid, shumë pasagjerë hezituan të përdorin tualete nga perceptimi negativ; me fjalë të tjera, duke pasur nevojë të prekin sipërfaqet e ndyra. Ne kemi parë përmirësime në rritje gjatë dekadës së fundit, kryesisht rubineta pa prekje dhe kapakët e tualetit dhe butonat e rrafshët. Tjetra do të jenë shpërndarësit e sapunit dhe tharësit e duarve, plus dyert dhe bravat“.
Disa nga këto janë të automatizuara, të tilla si rubinetet e ndjeshmërisë infra të kuqe, por disa prej tyre janë gjithashtu duke ridizenjuar pjesë fizike të përvojës, të tilla si dyert ose koshat e plehrave që mund t’i hapni me këmbë.
Sigurisht, shtimi i veçorive të reja në kabinën e avionit mund të komplikohet sepse ka shumë rregullore të sigurisë.
“Çdo ndryshim në arkitekturën e avionit kërkon konsultim, testim dhe vërtetim për të arritur certifikimin“, shpjegon Matt Round, shefi i kreativitetit në Tangerine, një këshillim i projektimit në Londër . “Prandaj ka një nevojë për certifikim dhe biseda të përshpejtuara më herët brenda procesit dhe një nevojë për të parë marrëdhëniet midis të gjitha palëve për të mundësuar certifikim më të shpejtë.”
Për fat të mirë, disa nga kjo punë janë tashmë në proces.
Aleanca e Pavarur e Modifikimit të Avionëve është një grup i ndërmarrjeve që kryejnë këto lloj modifikimesh për linjat ajrore, i cili prej disa vitesh po bën presion për harmonizimin dhe sqarimin e rregulloreve të ndryshme kombëtare.