E papenguar nga sanksionet amerikane, Venezuela thuhet se ka rifilluar dërgesat direkte të naftës në Kinë pas një viti tregtie nëntokësore. Eksportet e naftës në Venezuelë ishin rrëzuar në nivelet më të ulta të dekadave nën presion të fortë nga Uashingtoni.
Cisterna e parë për të rifilluar transportin e naftës së papërpunuar nga brigjet e Republikës Bolivarian në Kinë ishte Kyoto, i cili ngarkoi 1.8 milion fuçi naftë në portin Jose të Venezuelës në fund të gushtit, sipas të dhënave nga shërbimi i monitorimit të anijeve Tanker Trackers, siç citohet nga Reuters
Të dhënat e cituara nga agjencia tregojnë se kompanitë shtetërore kineze China National Petroleum Corp (CNPC) dhe PetroChina vendosën dërgesat e naftës bruto dhe karburantit nga portet e Venezuelës në pauzë në gusht 2019. Masa erdhi menjëherë pasi Shtëpia e Bardhë zgjeroi dënimet e saj ekonomike ndërmarrja shtetërore Petroleos de Venezuela (PDVSA).
Warrior King është një tjetër cisternë nafte që shkarkon naftën e rëndë të Venezuelës në portin Bayuquan të Kinës, ndërsa dy anije në pronësi të PetroChina ngarkuan naftë në Venezuelë këtë muaj, njoftoi agjencia, duke cituar të dhëna për gjurmimin e anijeve Refinitiv Eikon plus oraret e ngarkimit dhe dokumentet e transportit të PDVSA.
Venezuela u zhyt më thellë në krizë politike në fillim të vitit 2019, pasi lideri i opozitës Juan Guaido deklaroi veten president president i përkohshëm ’pas thirrjeve për ndryshimin e regjimit nga Uashingtoni. Ndërsa ofroi mbështetje për Guaido, Shtëpia e Bardhë vendosi raunde të shumta sanksionesh kundër kombit të Amerikës së Jugut, duke ndaluar në thelb importet amerikane të naftës dhe produkteve të naftës Venezuelës. Kufizimet gjithashtu ndaluan kompanitë amerikane të bënin biznes me qeverinë Venezuelës, si dhe ndërmarrjet shtetërore të vendit.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT