MENU
klinika

Nga Russian Today

Pse rikuperimi i udhëtimit ajror nuk do të ndezë një tubim të çmimit të naftës?

02.12.2020 - 17:31

Kërkesa për naftë nuk do tëlëkundet nga kërkesa e udhëtimit ajror nga momenti në moment, kështu tha Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror (IATA) në një njoftim të fundit për shtyp. Dhe kur thotë në çdo kohë së shpejti, organi i industrisë do të thotë që udhëtimet ajrore nuk do të kthehen në normalitet për vite me rradhë. Dhe ky udhëtim ajror është pikërisht e rrahura në shpatull për të cilën industria e naftës ka nevojë për momentin.

Sipas IATA, 2.8 miliardë pasagjerë pritet të udhëtojnë në 2021. Kjo është 1 miliard më shumë pasagjerë sesa pritej të udhëtojnë në vitin 2020.

Por kjo është shtrirja e lajmit të mirë që ka të bëjë me kërkesën për naftë, e cila ka parë rënie të konsiderueshme këtë vit si rezultat i të gjitha bllokimeve të lidhura me pandeminë dhe kufizimet e udhëtimit të vendosura në botë. Lajmi i keq është, ata 2.8 miliardë pasagjerë që pritet të fluturojnë vitin e ardhshëm janë ende 1.7 miliardë më pak se në vitin 2019. Kjo është një rënie e shëmtuar.

Dhe Kilometrat e Pasagjerëve të Ardhurave, ose RPK – një shifër që industria e linjave ajrore përdor për të gjurmuar numrin e përgjithshëm të kilometrave të kaluara duke paguar udhëtarët, pritet të rritet me 50 përqind vitin e ardhshëm. Përsëri, ky është lajmi i mirë. Lajmi i keq është, kjo RPK është ende 50 përqind më e ulët se në 2019.

Rikuperimi i udhëtimit ajror 2021, do të vijë kryesisht nga udhëtimet e brendshme brenda Amerikës së Veriut dhe Azisë. Megjithatë, tregu evropian mbështetet kryesisht në udhëtimet ndërkombëtare dhe kjo pritet të mbetet e penguar.

IATA përmblodhi parashikimet e tyre të zymta me këtë: “Volumet e pasagjerëve nuk pritet të kthehen në nivelet e vitit 2019 deri në fillim të 2024, me tregjet e brendshme që rikuperohen më shpejt sesa shërbimet ndërkombëtare”.

Kualifikuesi ekstrem i zymtë “në fillim të 2024” duhet të futet industria e naftës dhe specifikisht OPEC, që dridhen në çizme. Dhe po, ata janë.

OPEC, ose OPEC +, po përpiqen me dëshpërim të kontrollojnë tregun duke ekuilibruar anën e ofertës së ekuacionit. Kjo ka qenë një masë efektive në të kaluarën dhe ka qenë gjysmë e suksesshme në shmangien e një katastrofe të çmimit të naftës këtë herë. Por elementi i ri për vitin 2020 është që kërkesa për naftë është shkatërruar me miliona fuçi në ditë. Është e vështirë të zbrazësh inventarët, të cilat ende vazhdojnë me kokëfortësi në tregun më të dukshëm të botës, Shtetet e Bashkuara, një dajak 6 përqind mbi mesataren pesë vjeçare për këtë kohë të vitit. Kjo është pavarësisht nga një rënie prej 2.2 milion bpd në prodhim në Shtetet e Bashkuara dhe miliona fuçi të tjera të prera nga OPEC + si pjesë e një përpjekjeje të përbashkët për të “ribalancuar” tregun, i cili është kod për mbajtjen e çmimeve në një interval të tolerueshëm.

Me shkatërrimin e kërkesës të sjellë nga koronavirusi dhe inventarin e tepërt të lëndës së papërpunuar të shkaktuar nga lufta e çmimit të naftës në muajin para koronavirusit, manipulimet e OPEC-ut kanë qenë vetëm pjesërisht efektive.

Dhe kur flasim për shkatërrimin e kërkesës së naftës bruto, një pjesë e madhe e tij konsumohet në sektorin e transportit. Kërkesa globale për karburant me avion përbën 8 përqind të konsumit të përgjithshëm të naftës në botë. Kjo do të thotë që kur parashikimi kërkon ulje 50 përqind të RPK, ne duhet të presim një rënie prej katër përqind të kërkesës për naftë bruto. Dhe kjo është për vitin e ardhshëm, jo ​​për vitin 2020. Dhe për vite, IATA pret që udhëtimi ajror të zvogëlohet.

Sa i përket premtimit të një vaksine, ndihma është me siguri në rrugë. Por një vaksinë premtuese nuk duhet të mbetet me javë të tëra dhe ndoshta as me muaj të tërë. Gjysma e parë e vitit 2021 nuk ka gjasa të shohë një përplasje të madhe në rritjen e udhëtimit ajror ndërsa kandidatët e vaksinave u kalojnë punëtorëve thelbësorë dhe individëve në rrezik. Analistët nuk presin që ajo të ketë një ndikim të rëndësishëm në udhëtimet ajrore deri në gjysmën e dytë të 2021.

OPEC është i vetëdijshëm për afatet kohore të mundshme të përdorimit të vaksinave, dhe është i vetëdijshëm se kërkesa do të jetë e dobët gjatë vitit të ardhshëm dhe madje edhe më gjatë. Kjo është arsyeja pse grupi me siguri do të nxjerrë një fitore që shtrin nivelin aktual të shkurtimeve të prodhimit në tre muajt e parë (të paktën) të vitit 2021, në vend që të lejojë anëtarët e tij të rrisin prodhimin me dy milion bpd duke filluar në Janar siç ishte planifikuar fillimisht .

Akoma, e diela pas Falënderimeve ishte më e ngarkuara për udhëtimet ajrore në SHBA që kur filloi pandemia, por industria e naftës nuk duhet të merrte pjesë në një tubim të zgjatur së shpejti.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT