MENU
klinika

Nga AlJazeera/ Mungesa e kërkesës

Ngrirja e SHBA godet eksportet e karburantit në Evropë

01.03.2021 - 12:51

Grila e drejtuar nga ngrirja e pjesëve kryesore të sistemit të rafinimit të SHBA nuk është një lajm dhe aq i mirë për impiantet rivalë në Evropë. Poshtë në fund të fuçisë, humbjet po thellohen.

Ndërsa mbylljet e SHBA nënkuptojnë më pak konkurrencë për rafineritë evropiane në furnizimin me benzinë ​​dhe naftë në të dy anët e Atlantikut, ato gjithashtu heqin një treg të rëndësishëm eksporti për mbetjet e procesit të rafinimit, produktet e njohura si naftë.

Me shumicën e Bregut të Gjirit të SHBA në modalitetin e rikuperimit pas motit ekstrem të Shkurtit, shumë prej atyre fuçive kanë nevojë për një shtëpi të re. Kjo është duke vepruar si një tërheqje e marzheve për ato rafineri që nxjerrin sasi relativisht të mëdha të karburantit me squfur më të lartë.

“SHBA papritmas nuk po merr aq shumë ngarkesa në muaj transatlantike,” tha Hedi Grati, një drejtor në IHS Markit. “Duhet gjetur një rrugëdalje tjetër.”

Rafineritë e Bregut të Gjirit rregullisht importojnë lëndë të parë në fund të fuçisë nga Evropa dhe Rusia, duke i kthyer ato në lëndë djegëse me vlerë më të lartë si nafta dhe benzina. Por me kaq shumë ndërprerje në Bregun e Gjirit, ka pak oreks nga ai rajon për ngarkesa të tilla për momentin.

Si rezultat, eksportet drejt SHBA nga Evropa dhe Rusia e produkteve të ndotura të naftës, duke përfshirë klasa të ndryshme të karburantit kryesisht me squfur të lartë dhe gazoilit me vakum, kanë rënë. Ata u mbytën me 136,000 fuçi në ditë, ose rreth 40%, gjatë periudhës 1-23 Shkurt krahasuar me Janarin dhe me afërsisht 50% nga viti në vit, sipas firmës analitike të cisternave Kpler. Shifrat nuk përfshijnë dërgesa të njohura si squfur i ulët.

Mungesa e kërkesës
Kjo ka çuar në kërkesë të zvogëluar për fuçi evropiane, e cila po ndihmon në uljen e vlerës së karburantit me squfur të lartë në krahasim me naftën e papërpunuar, e njohur si përhapja e çarjes. Në Evropën veriperëndimore, masa kohët e fundit ra në nivelin më të ulët që nga Maji.

“Çarjet e karburantit me squfur të lartë në Evropë, por edhe në Bregun e Gjirit të SHBA dhe Singapor, janë nën presion për shkak të kërkesës më të ulët sezonale të shërbimeve në Lindjen e Mesme dhe ndërprerjeve të rafinerisë në Shtetet e Bashkuara, duke tërhequr më pak karburant si lëndë e parë e rëndë”, Tha Grati.

Me përpunuesit e Bregut të Gjirit që fillojnë të rifillojnë operacionet, mungesa e kërkesës së SHBA për materialin në fund të fuçisë mund të jetë jetëshkurtër. Por ka një faktor tjetër bearish në horizont: OPEC + mund të fillojë rritjen e prodhimit të shpejtë, dhe prodhimi i tij i papërpunuar më i rëndë, squfur ka të ngjarë të rezultojë në prodhimin e më shumë karburantit me squfur të lartë.

“Në thelb do të zëvendësonit brumin e lehtë, të ëmbël dhe të papërpunuar të SHBA me thartira kryesisht të mesme, të cilat kanë një rendiment shumë më të lartë të HSFO”, tha Chris Barber, drejtori i ESAI Energy. Kjo “duhet të rrisë furnizimin e HSFO”, tha ai.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga AlJazeera

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN