Në 7 sekonda u bë 14,000 herë më i ndritshëm

Shpërthen në galaktikë i ashtuquajturi “xhuxhi i kuq”

30.04.2021 - 08:03

Astrophysical Journal Letters nga Universiteti Amerikan i Colorado në Boulder i koordinuar nga Meredith MacGregor tregon se në vetëm 4.2 vjet dritë larg në 7 sekonda ylli u bë 14,000 herë më i ndritshëm,

“Shpërthimi ishte një nga më të dhunshmit të vëzhguar në galaktikë, duke e bërë yllin 14,000 herë më të ndritshëm në ultravjollcë në 7 sekonda”, shpjegoi MacGregor.

Ishte një shpërthim gjigant yjor, astronomët e quajnë flakërim, një shpërthim i materies dhe rrezatimit në gjatësi vale të ndryshme që lëshon një energji ekuivalente me dhjetëra miliona bomba atomike, duke projektuar një mori grimcash të ngarkuara në hapësirë.

Proxima Centauri është një yll i vogël dhe i ftohtë, një i ashtuquajtur xhuxh i kuq, lloji më i bollshëm i yjeve në univers. Masa e tij është rreth një e teta e asaj të Diellit dhe është shtëpia e të paktën dy planetëve, njëri prej të cilëve, Proxima Centauri b, mund të jetë i ngjashëm me Tokën.

Për këtë, sipas autorëve të hulumtimit, studimi i shpërthimeve të dhunshme të yjeve të tillë si Proxima Centauri mund të ndihmojë në formimin e gjuetisë për jetën përtej Sistemit Diellor.

“Për shkak të këtyre shpërthimeve, shumë të shpeshta në Proxima Centauri, nëse do të kishte jetë në planetin më afër yllit ajo duhet të duket shumë ndryshe nga çdo gjë tjetër në Tokë.” – përfundon MacGregor. (ANSA)