MENU
klinika

Nga The Economist/ Tani është radha e biznesit

Të moshuarit mësuan hile të reja në pandemi

07.05.2021 - 16:03

Personat e lindur në vitet pas Luftës së Dytë Botërore, të moshës 57-75 vjeç, janë kudo dhe në numër të lartë. Më të shëndetshëm dhe më aventuresk sesa grupet e moshës në të kaluarën, që nga viti 2018 mbi 65 vjeç kanë tejkaluar numrin e moshës nën pesë vjeç. Ata janë gjithashtu më të pasur. Familjet e drejtuara nga Amerika harxhojnë 64,000 dollarë në vit, pothuajse dy herë më shumë sesa ato që drejtohen nga të rinjtë e lindur nga 1997 e këtej. Së bashku me gjeneratën e hershme “të heshtur”, ato përbëjnë dy të pestat e shpenzimeve të konsumatorëve amerikanë. Megjithatë markat dhe shitësit me pak kohë u kanë dhënë blerësve të moshuar pak vëmendje, duke përqendruar pjesën më të madhe të vëmendjes së tyre te rrudhat. Si me shumë gjëra, pandemia po kërkon një rimendim.

Për një gjë, frika nga covid-19, më vdekjeprurëse për të moshuarit, ka shtyrë të moshuarit drejt internetit. Vitin e kaluar britanikët mbi 65 vjeç përbënin 30% të blerjeve të mallrave të konsumit në internet, nga 20% në 2019. Në gusht Zyra e Statistikave Kombëtare të Britanisë raportoi se 65% e tyre kishin blerë në internet në 12 muajt e mëparshëm, krahasuar me 54% një vit më parë. Të moshuarit mbi 65 vjeç të Amerikës shpenzuan 53% më shumë në blerjet në internet sesa një vit më parë, sipas NielsenIQ, një firmë kërkimore.

Hinge, një këshillim i tregtisë elektronike, thotë se shitjet e produkteve të blera në mënyrë disproporcionale nga njerëzit e moshuar, nga zëvendësimi i vaktit te pelenat e të rriturve, janë rritur me 50% ose më shumë, duke tejkaluar shitjet e përgjithshme. Bizneset që u shërbejnë konsumatorëve të vjetër po përshtaten. Pjesa kryesore e GoGoGrandparent dikur po ndihmonte teknofobët e Amerikës së Veriut që të ndanin shërbimet e ndarjes së librit me telefon. Me distancën sociale, ky biznes u zvogëlua, thotë Justin Boogaard, bashkëthemeluesi i tij. Në prill të vitit 2020 firma u diversifikua në shpërndarjen e ushqimit tek njerëzit e vjetër me kufizime dietike; këto janë rritur me 300% që nga ajo kohë, thotë ajo.

Nuk janë vetëm produktet që synojnë posaçërisht të vjetrat që të moshuarit janë duke u kapur në internet. Shpenzimet e tyre në internet për pije alkoolike gati katërfishohen në Amerikë, vlerëson NielsenIQ. SilverSingles, një faqe në internet për takime, raporton rritje të shëndetshme të numrit të përdoruesve të rinj mujorë. Takimet e para virtuale që provojnë verën, shpërndarjen e ushqimit, duke u dhënë markave mundësinë të ofrojnë produktet e tyre për të moshuarit që janë regjistruar.

Markat janë gjithashtu duke u përpjekur t’u tërheqin të moshuarve përmes gjërave të tilla si produkte “plakje të shëndetshme”, të cilat pandemia është kthyer në një mani. Nestlé, një gjigand zviceran i mallrave të konsumit, ka nisur një pije qumështi në Kinë, e cila thotë se ndihmon lëvizjen. Reckitt Benckiser, një rival britanik, po marketingon një që synon imunitetin. Danone, një prodhues francez i kosit, po investon në zhvillimin e produkteve të ngjashme. Kompanitë po mendojnë gjithashtu të shpenzojnë më shumë në reklama miqësore me rrudhat; vetëm 3% e shpenzimeve të reklamave të Amerikës u drejtohet njerëzve mbi 50 vjeç, llogarit Joseph Coughlin, i cili drejton AgeLab në Massachusetts Institute of Technology.

Disa risi të mirëpritura në një pandemi mund të jenë më pak pasi të kalojnë, veçanërisht për shitësit me pakicë. Mirëmbajtja e vendeve me përparësi për dërgesat në internet për të moshuarit, dhe mos ngarkimi i tyre me një tarifë të dërgesave për ato që priren të jenë porosi të vogla të transportuara me humbje, do të kushtojë, paralajmëron një bos i supermarketit. Megjithatë kompanitë do të përballen me presion për t’i mbajtur ata të mbajnë zakonet, veçanërisht me dyqane gjithnjë e më të mbyllura fizike për të mirë.

Ata gjithashtu mund të kenë nevojë të bëjnë blerjet në internet më lehtë sesa sot. Kjo mund të nënkuptojë më pak forma që të moshuarit (dhe të gjithë të tjerët) i gjejnë me lehtësi, dhe më shumë mundësi sesi dhe kur të paguajnë, për të siguruar blerësit e moshuar që shqetësohen për ndarjen e detajeve të kartave të kreditit. Pasi u kanë mësuar të moshuarve disa marifete të reja gjatë pandemisë, firmat tani duhet të mësojnë disa të tilla dhe vetë.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga The Economist

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Bloomberg: Paratë e tyre 'do ndezin' ekonominë

Bota ka kursyer 2.9 trilionë dollarë gjatë pandemisë

Prof. Dr. Adrian Civici/ Kriza e "Izolimit të Madh"

Ekonomistët dhe teoritë përballë krizës së COVID-19

Nga Bloomberg/ Çfarë po i pengon vendet e zonës së euros?

Evropa ka mbetur pas në garën e rimëkëmbjes