MENU
klinika

Izraelitët pas Ramës dhe Bashës

Tetë strategët e fushatave, “orkestruan” fushatën në Shqipëri

07.05.2021 - 14:32

Zgjedhjet e përgjithshme në Shqipëri kishin fije të padukshme të strategëve izraelitë të fushatave elektorale.

Mediat izraelite publikojnë fakte, bëhet fjalë për të paktën 8 strategë izraelitë ishin përfshirë në zgjedhjet e fundit shqiptarë përfshi edhe ish zëdhënësin e Netanjahut, Jonatan Urich.

Ky i fundit pak javë më parë deklaroi fitoren në zgjedhje të Netanjahut, likud fitoi 36 vende në parlamentin e izraelit por të pamjaftueshme për të krijuar qeverinë. Pas këtyre zgjedhjeve Jonatan Urich u zhduk nga Israeli dhe mediat e vendit të tij shkruajnë se mbërri në Shqipëri. Këtu ai mbërriti për të ndihmuar fushatën e Lulzim Bashës.

Prapa skenave të të dy rivalëve shqiptarë ishin ekspertët politikë Izraelitë që importuan fushata të stilit Izraelit në Shqipëri, duke përfshirë strategjitë për drejtimin e angazhimit të votuesve, përdorimin e mediave sociale dhe shënjestrimin e audiencave. Jonatan Uirich ishte në anën e humbjes, duke këshilluar Bashën së bashku me Asaf Shariv, një ish-këshilltar i komunikimit i kryeministrit Ariel Sharon; Israel Einhorn, ekspert për reklamat dhe këshilltar i Netanyahu; dhe Adi Timor, një konsulent komunikimi me ekspertizë në fushatat ndërkombëtare. Ndërsa Urich pretendoi se Netanyahu kishte fituar një fitore të paparë, dhe synonte te njejten gjë per Bashen, Rama në të vërtetë bëri histori, duke u bërë kryeministri i parë tre herë në historinë e vendit.

Fushatën e Ramës e ndihmoi Tal Silberstein, i cili shërbeu si këshilltar strategjik i Gideon Sa’ar në fushatën e marsit 2021 dhe ka qenë një shtyllë kryesore e fushatave të tjera në Evropë. Më të ishte dhe Assaf Eisen, i cili ka punuar për shumë vite në Shqipëri dhe shumë vende të tjera; Ido Stossel, i cili këshilloi Laburistët në Mars; dhe Shuki Shapira, i cili ishte zëdhënës i ish Meretz MK Ilan Gilon. Në Tiranë dhe Evropë, izraelitët shihen si zotërues të fushatave politike të mediave sociale, me njohuri të specializuara për përdorimin e teknologjisë për të drejtuar votat, për të organizuar bazat e të dhënave dhe për të koordinuar mesazhet.

Në të gjithë Evropën, izraelitët kanë një atmosferë për të qenë magjistarë në fushatën digjitale dhe afërsia e Tel Avivit me Evropën, Tirana është tre orë larg ka ndihmuar gjithashtu në rritjen e biznesit për strategët izraelitë. Përhapja e këshilltarëve izraelitë në zgjedhjet evropiane do të thotë që ndonjëherë strategët që punojnë kundër njëri-tjetrit në një vend do të punojnë së bashku në një tjetër. Për shembull, në Izrael, Timori dhe Silberstein punuan për Sa’ar, por në Shqipëri ata ishin në anët e kundërta. Urich u angazhua shumë vonë në fushatën e Bashës, Ai fluturoi në Tiranë ndërsa fushata u mbyll në Prill, pas zgjedhjeve të vetë Izraelit në fund të Marsit.