MENU
klinika

Analiza nga Russian Today

Kur mund të përfundojë kriza globale e furnizimit?

26.11.2021 - 13:05

Zinxhiri global i furnizimit është prishur. Ekspertët theksojnë një stuhi të përsosur çështjesh që janë kombinuar për të thyer një sistem që dikur funksiononte relativisht pa probleme.

Pandemia e Covid-19 ka ndikuar në tregtinë në mbarë botën, duke shkaktuar mungesa të produkteve dhe duke rritur çmimet. Ndërprerjet e vazhdueshme po godasin rritjen globale.

Cilat janë zinxhirët e furnizimit global?
Zinxhirët globalë të furnizimit janë rrjete që përfshijnë të gjitha kontinentet dhe vendet me qëllim të gjetjes dhe furnizimit të mallrave dhe shërbimeve. Është sistemi i kalimit të gjërave nga A në B dhe është baza e ekonomisë globale. Kur lëvizja e mallrave ndalon, fillon një krizë globale e furnizimit.

Si filloi kriza globale e furnizimit?
Përhapja e shpejtë e koronavirusit në vitin 2020, e cila shkaktoi bllokime dhe mbyllje të industrisë në të gjithë botën, çoi në uljen e kërkesës së konsumatorëve dhe uljen e aktivitetit industrial.

Ndërsa bllokimet u hoqën dhe kërkesa u rrit, prodhuesit dhe shpërndarësit e mallrave u kapën në kaos pasi nuk mund të prodhonin ose të furnizonin aq sa bënin para pandemisë.

Pse ka mungesë të gjithçkaje?
Kërkesa në rritje u plotësua me ofertë të kufizuar për gjithçka. Portet, magazinat dhe kompanitë e kamionëve kanë përjetuar mungesë të fuqisë punëtore. Mungesa e kontejnerëve kufizoi sasinë e mallrave të disponueshme për eksport, duke rezultuar në magazina të mbingarkuara. Edhe kur kontejnerët e mallrave mbërrinin në porte, kishte mungesë të shasisë së kontejnerëve për kamionistët që të transportonin kontejnerë të ngarkuar. Për më tepër, portet që ishin plot me kontejnerë të ngarkuar, nuk kishin hapësirë ​​të mjaftueshme për të rikthyer kontejnerët bosh. E gjithë kjo po shkaktonte ndërprerje për shkarkimin e anijeve që vinin.

Cilët janë sektorët më të prekur?
Grykat e ngushta të zinxhirit të furnizimit kanë prekur një sërë sektorësh, shërbimesh dhe mallrash. Ato variojnë nga mungesa e pajisjeve elektronike dhe automobilave, ku problemet u përkeqësuan nga mungesa e çipave gjysmëpërçues, deri te vështirësitë në furnizimin me mish, ilaçe dhe produkte shtëpiake. Mungesa e energjisë në superfuqinë prodhuese botërore, Kinën, e ka shtuar krizën.

Pse po rriten çmimet?
Transporti i mallrave anembanë globit është bërë më i shtrenjtë se kurrë, pasi terminalet e porteve të mbyllura përkohësisht kanë shkaktuar ngarkesë në disa nga portet më të mëdha në botë. Kjo, e kombinuar me mungesën e mallrave mes kërkesës më të lartë, ka çuar në rritje të çmimeve për të gjitha mallrat e konsumit.

Kur mund të përfundojë kriza?
Ndërsa ekonomitë ngrihen përsëri në këmbë, kriza e zinxhirit të furnizimit është ende një nga sfidat më të mëdha me të cilat përballen qeveritë. Çështja tani po shfaqet e madhe përpara Krishtlindjeve, me sezonin e blerjeve të festave të këtij viti që parashikohet të jetë ndër më të shtrenjtat ndonjëherë.

Operacionet globale të transportit nuk do të kthehen në normalitet deri në fund të vitit 2022, sipas vlerësimeve të ekspertëve. Ekonomistët thonë se ndërprerjet e zinxhirit të furnizimit do të vazhdojnë edhe në vitin 2023, pavarësisht përpjekjeve globale për të zbutur këtë çështje.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Një lajm i keq për çmimet e bukës

Bloomberg: Furnizimet e grurit po mbarojnë