MENU
klinika

DW: Problemet tregtare kundrejt rritjes private

Shitjet e avionëve privatë rriten pandemisë

05.12.2021 - 13:08

Avionët privatë mund të krijojnë varësi për ata me para të mjaftueshme. Pasi të provohet, mund të jetë e vështirë të shkelësh në ndonjë gjë tjetër. Ata fluturojnë brenda dhe jashtë, shpesh pa u vënë re. Pasagjerët mund të shmangin pritjen në radhë për kontrollet e sigurisë. Për dekada, ata kanë bartur të famshmit dhe të pasurit nga aeroportet private. Ata janë simboli përfundimtar i statusit.

Por që nga fillimi i pandemisë, më shumë pasagjerë janë tërhequr drejt avionëve privatë të mëdhenj dhe të vegjël për arsye të tjera – si mbajtja e distancës së mjaftueshme nga udhëtarët e tjerë; ose thjesht për të arritur në vendet ku linjat ajrore komerciale kanë ndaluar fluturimet.

Tani, varianti i ri i koronavirusit omicron është një kujtesë e rreziqeve të udhëtimit global, pasi një numër vendesh kanë mbyllur kufijtë e tyre për të huajt. Është e mundur që kjo do të rrisë përdorimin e avionëve nga njerëzit e biznesit, dhe numrin në rritje të milionerëve dhe miliarderëve që kanë ethet e udhëtimeve dhe llogaritë plot me para.

Bum i blerjes së avionëve të biznesit
Edhe pse udhëtarët e pasur janë ata që kërkojnë ndenjëse në avionët privatë, janë bizneset private të çarterit të avionëve që në fakt po i blejnë avionët në një numër të konsiderueshëm.

Kompania më e madhe, NetJets, ka tashmë një flotë të larmishme prej më shumë se 760 avionësh për gjashtë deri në 14 pasagjerë – duke e bërë atë një nga operatorët më të mëdhenj të avionëve në botë.

Kompani të tilla ofrojnë një sërë programesh abonimi me parapagesë për të garantuar një sasi të caktuar të orëve të fluturimit, ose opsione për të blerë një pjesë të një avioni. Shumica gjithashtu ofrojnë karta një herë ose modele të tjera të qiradhënies.

Kohët e fundit, programet e kartave të anëtarësimit të NetJet janë provuar aq të njohura saqë janë shitur. Kompania aktualisht po shton vetëm emra në një listë pritjeje për shkak të “kërkesës së paprecedentë të fluturimeve të sotme”, sipas faqes së saj të internetit.

Këtë vit, orët e fluturimit me avion privat pritet të jenë pothuajse 50% më të larta se 2020, sipas Global Business Aviation Outlook të publikuar në tetor nga Honeywell Aerospace. Kjo është rreth 5% më shumë orë se para pandemisë.

Dhe jo vetëm më shumë orë po regjistrohen. Pas një viti 2020 kur dërgesat ranë, edhe një herë më shumë avionë po shiten. Bazuar në njohuritë dhe sondazhet e industrisë, raporti i Honeywell pret gjithashtu një zbavitje të madhe blerjesh, me rreth 7,400 avionë të rinj biznesi me një vlerë totale prej 238 miliardë dollarë (211 miliardë euro) që do të dorëzohen gjatë 10 viteve të ardhshme.

NetJets bëri një porosi tetor për deri në 100 Embraer Phenom 300 me gjashtë vende, një nga avionët më të kërkuar të NetJets. Kjo vjen në krye të 100 që zotëron tashmë. Në total, kompania po investon rreth 2.5 miliardë dollarë në avionë të rinj, që do të dorëzohen nga tani deri në fund të vitit 2022, konfirmoi kompania.

Përveç Embraer, prodhues të tjerë si Cessna, Gulfstream, Bombardier dhe Dassault Falcon planifikojnë gjithashtu të rrisin prodhimin e avionëve të lehtë dhe të mesëm.

Tregu i ngushtë
Fakti është se pothuajse asnjë anulim porosie është rezervuar. Analistë të tjerë të industrisë si JETNET iQ mund të imagjinojnë rritje edhe më të lartë të shitjeve në të ardhmen e afërt.

Ashtu si në të kaluarën, Amerika e Veriut do të vazhdojë të luajë një rol të madh në industri. Honeywell parashikon se rreth 63% e kërkesës në mbarë botën për avionë të rinj biznesi do të vijnë nga operatorët atje gjatë pesë viteve të ardhshme. Evropa pritet të zërë 16%, dhe rajoni i Azisë Paqësorit rreth 12%.

Në një tjetër shenjë të një tregu të ngushtë, operatorët e avionëve të biznesit po blejnë gjithashtu avionë më të përdorur. Kjo pasqyron se si prodhuesit nuk ishin të përgatitur për kërkesën më të lartë, duke rritur çmimet në një inventar në tkurrje të avionëve të përdorur.

Honeywell zbuloi se operatorët globalë prisnin të zëvendësonin ose zgjeronin 28% të flotës së tyre me avionë të përdorur gjatë pesë viteve të ardhshme. Në përgjithësi, 65% e të anketuarve presin të operojnë më shumë avionët e tyre të biznesit në vitin e ardhshëm.

Problemet tregtare kundrejt rritjes private
E gjithë kjo është në kontrast të fortë me rimëkëmbjen e ngadaltë të aviacionit komercial, i cili është shumë më i ndjeshëm ndaj bllokimeve, ndalimeve të udhëtimit dhe numrit të ulët të pasagjerëve.

Ndërsa udhëtimet me distanca të shkurtra dhe rajonale, veçanërisht në Kinë dhe SHBA, po rikuperohen, “udhëtimi në distanca të gjata vazhdon të rikuperohet ngadalë, megjithëse hapja e SHBA-së për udhëtarët e vaksinuar muajin e kaluar do të nxisë kërkesë të konsiderueshme,” Karthik Venkataraman, udhëheqës i i tha DW sektori i logjistikës dhe transportit i Americas Airlines për konsulencën e menaxhimit Bain & Company.

Megjithëse ai pret që viti 2022 të sjellë një rikuperim të qëndrueshëm, pasiguria mbush ajrin. “Ne besojmë thelbësisht se njerëzit duan të udhëtojnë, por ka të ngjarë të jetë viti 2025 ose më tej përpara se të kthehemi në nivelet e 2019-ës dhe linjat ajrore do të duhet të mbeten të përgjegjshme ndaj tendencave të kërkesës dhe ofertës,” përfundoi ai.

Për më tepër, e ardhmja mund të prishet nga më pak udhëtime në klasin e biznesit, çmimet e larta të karburantit, dëshira për të fluturuar jeshile ose presioni i shtuar për të shmangur fluturimin të gjithë së bashku.

Nina Wittkamp, ​​një partnere në konsulencën McKinsey në Mynih, është gjithashtu e kujdesshme dhe beson se udhëtimet ajrore komerciale do të rimëkëmben në 2023 dhe 2024. “Kërkesa për pushime dhe udhëtime që përfshijnë vizitën e miqve dhe familjes pritet të kthehet në vitin 2023, ndërsa biznesi mbetet pas kohës së lirë. ”, tha ajo për DW. “Udhëtimet e kohës së lirë po rikuperohen shumë më shpejt për shkak të kërkesës së ndrydhur.”

Për klientët, ajo sheh mundësinë e rritjes së çmimit të biletave. Për prodhuesit e avionëve komercialë, ajo pret që “shumë tregje avionësh mund të jenë të mbifurnizuar për disa kohë pasi linjat ajrore kanë ristrukturuar flotën e tyre”.

Megjithatë, ndërsa fundi komercial i biznesit të aviacionit ngadalë po kalon, sektori i avionëve privatë duket se ka zënë një erë të vërtetë, me trafik të shtuar dhe pritje më të gjata për avionët e biznesit.

Në fund, megjithatë, udhëtimi me avion biznesi privat është për shumë pak. Për miliona udhëtarë të tjerë të ngecur në aeroporte të mbushura me njerëz, do të ishte një problem i mirë që të duhej të prisnin pak më gjatë për atë avion të përsosur charter.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Deutsche Welle