MENU
klinika

Kujdes, mos u mashtroni!

Si kompanitë ju bëjnë të kryeni sa më shumë blerje online

12.08.2022 - 11:04

Rritja me sukses e numrit të blerjeve ndryshon në mënyrë dramatike, truket e reja të marketingut po kërkojnë mënyra për të rritur blerjet dhe këtu do të shihni disa prej tyre që funksionojnë jashtëzakonisht mirë.

Ka taktika të provuara dhe të vërteta, natyrisht, të tilla si zbritjet, pankartat e rimarketimit dhe më shumë, të cilat i kanë rezistuar kohës!

Megjithatë, disa nga standardet kanë ndryshuar që nga peizazhi i fundit i tregtisë elektronike dhe kompanitë që kërkojnë të rrisin shitjet e tyre kanë filluar të provojnë taktika të reja. Le të shohim!

Blini tani, paguani më vonë

Sipas Pymnts.com, 87% e konsumatorëve të sotëm të moshës 22 deri në 44 vjeç dëshirojnë t’i ndajnë blerjet e mëdha në këste mujore. Për këtë qëllim, modeli Bli Tani, Paguaj Më vonë (BNPL) nuk është befasues. BNPL i lejon klientët të ndajnë blerjet në këste dhe jo në shumën e përgjithshme. Kjo u jep konsumatorëve kënaqësi të menjëhershme duke i dërguar porositë e tyre menjëherë në vend që t’i detyrojë ata të presin derisa të përfundojë pagesa.

Kostoja është arsyeja më e përmendur për braktisjen e karrocave të blerjeve. Ofrimi i opsioneve me këste mund të zbusë tronditjen dhe zhgënjimin e çmimeve, por rezulton se mund t’i inkurajojë ata të rrisin porosinë e tyre dhe/ose të bëjnë blerje shtesë në të ardhmen.

Vetëm 1 në magazinë

Fraza si “Disponueshmëri e kufizuar” ose “Copë e kufizuar” bëjnë që diçka të duket e kufizuar në disponueshmëri dhe rrisin vlerën e saj… Tregu i diamanteve ka vite që përfiton nga kjo dhe po ashtu edhe kompanitë e tregtisë elektronike!

Të personalizuara

Oferta të kuruara të përshtatura për të kënaqur klientët bazuar në preferencat, nevojat dhe detaje të tjera që ata ofrojnë. Edhe emri në paketim apo diku në produkt rrit shitjet!

Vetëm për pak dhe të mirë

Kompanitë për të rritur klientët e tyre reklamojnë përfitime ekskluzive vetëm për pajtimtarët, si transporti më i shpejtë, dërgesa falas, zbritje speciale dhe akses në gjëra që nuk janë të disponueshme askund tjetër.

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Si të mos bini pre e mashtrimeve

Blerjet online në periudhën e COVID-19