Rusia ka arritur lundrimin e dytë të një cisterne të papërpunuar në lindje përmes Rrethit Arktik drejt Kinës, një rrugë e quajtur “Rruga e Mëndafshit Arktik”.
Edhe para luftës në Ukrainë dhe sanksioneve që rezultuan ndaj Moskës, flukset tregtare ishin tashmë në fazat fillestare të zhvendosjes drejt Rrugës së Detit të Veriut. Dërgesa e parë e papërpunuar përmes Rrugës së Detit të Veriut u bë në vitin 2019.
Sanksionet energjetike kundër Rusisë e kanë ndihmuar Moskën të arrijë lundrimin e dytë të një cisternë të papërpunuar në lindje përmes Rrethit Arktik drejt Kinës, një rrugë e quajtur “Rruga e Mëndafshit Arktik”, që një ditë mund të revolucionarizojë flukset e tregtisë së energjisë nga Rusia në Azi, sepse kursen rreth gjysmën e kohës kundrejt porteve balltike të Rusisë përmes Kanalit të Suezit.
Të dhënat e gjurmimit të anijeve të përpiluara nga Bloomberg tregojnë Vasily Dinkov, një cisternë e specializuar për thyerjen e akullit, u nis nga Murmansk, një qytet në Rusinë veriperëndimore, jashtë detit Barents, duke transportuar një ngarkesë nafte të papërpunuar. Anija përshkoi bregun verior të Rusisë midis 27 tetorit – 4 nëntorit dhe hyri në ngushticën e Beringut, një ngushticë midis Oqeanit Paqësor dhe Arktikut që ndan Alaskën nga Rusia, më 5 nëntor.
“Udhëtimi është kalimi më i shkurtër midis Evropës dhe Azisë Lindore, duke marrë gjysmën e kohës për të arritur në Kinë nga portet balltike të Rusisë sesa rruga konvencionale përmes Kanalit të Suezit,” tha Bloomberg.
Në vitin 2017, vumë në dukje se, “rrugët e tranzitit përmes Arktikut do të marrin një nivel të caktuar rëndësie kundrejt gjeopolitikës globale të Rusisë dhe Kinës”. Nicholas LePan i Visual Capitalist publikoi një hartë të të gjitha rrugëve dhe burimeve kritike në Arktik në vitin 2019.
Në fillim të vitit 2020, ne detajuam se si Rusia, pronare e flotës më të madhe në botë të akullthyesve, mund të lërojë nëpër ujërat e Arktikut, duke hapur rrugën për anijet që të përshkojnë rrugët veriore. Dhe vitin e kaluar, ne cituam Ministrin e Burimeve Kombëtare dhe Mjedisit Dmitry Kobylkin, i cili tha se transporti i mallrave në ujërat territoriale më veriore të Rusisë do të kalonte 80 milion tonë që në vitin 2024. Megjithatë, ka pengesa të rëndësishme logjistike që mbështeten tërësisht në kushtet e motit.
Richard Matthews, kreu i kërkimit në E.A. Gibson Shipbrokers Ltd. në Londër, i tha Bloomberg se Rruga e Detit Verior është e zbatueshme vetëm në periudhën më të ngrohtë të vitit. “Duket e pamundur që ndonjë vëllim i rëndësishëm të mund të transportohet përgjatë kësaj rruge deri në verë,” tha Matthews.
Por Viktor Katona, një analist kryesor i naftës së papërpunuar në Kpler, tha se sapo të vijë pranvera, Rruga e Detit të Veriut do të jetë me “prevalencë jetike”: Evropa tashmë është e mbyllur. Nëse ata nuk po blejnë, pse të lundroni rreth gjithë universit nëse mund të përdorni Rrugën e Detit të Veriut për të arritur në Kinë për 20 ditë?”
Dërgesa e parë e papërpunuar përmes Rrugës së Detit të Veriut u bë në vitin 2019. E dyta aktualisht është duke u zhvilluar. Dhe ndërsa sanksionet perëndimore kundër Moskës rigjenerojnë zinxhirët global të furnizimit me energji, Rusia do të ketë një avantazh përmes Arktikut gjatë periudhave më të ngrohta të vitit në dërgimin e produkteve të papërpunuara dhe të papërpunuara në Azi në një mënyrë të përshpejtuar.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga OilPrice.com