MENU
klinika

Black Friday drejt një rekordi të ri

Shitjet online arrijnë në 9 miliardë dollarë në një ditë të vetme

27.11.2022 - 14:10

Shitjet e përgjithshme në internet për ditën pas Ditës së Falënderimeve pritet të arrijnë në 9 miliardë dollarë, sipas Adobe, e cila gjurmon shitjet në faqet e internetit të shitësve me pakicë. Ky do të ishte një rekord.

Deri në orën 18.00. ET, blerësit shpenzuan 7.28 miliardë dollarë në faqet e internetit. Ky numër mund të arrijë në 9.2 miliardë dollarë përpara se të përfundojë dita, tha Adobe.

Shpenzimet rekord vijnë pas një dite të fortë blerjesh për Ditën e Falënderimeve, në të cilën konsumatorët shpenzuan 5.29 miliardë dollarë në internet me një rritje prej 2.9% nga viti në vit. Në mënyrë tipike, blerësit shpenzojnë rreth 2 miliardë deri në 3 miliardë dollarë në internet në një ditë, sipas Adobe.

Kompania tha se blerësit po merrnin Apple, produkte të tilla si orët dhe AirPods, altoparlantët dhe televizorët inteligjentë, makinat ekspres dhe konzolat e lojërave, si dhe lodra nga Funko, Hatchimals dhe Squishmallows.

Adobe vuri në dukje se blerjet në celular gjithashtu arritën një rekord të lartë këtë vit, me shitjet nga telefonat inteligjentë që përbëjnë 55% të shitjeve në internet në Ditën e Falënderimeve. Këto shitje pritet të përbëjnë 53% të totalit të shitjeve të së Premtes së Zezë, parashikon kompania.

Për më tepër, zbritjet e forta joshin konsumatorët e lodhur nga inflacioni që të vendosnin më shumë artikuj në karrocat e tyre. Vëllimi mesatar i porosive u rrit me 12% gjatë sezonit. Lodrat, në veçanti, nxitën kërkesë të konsiderueshme, me oferta deri në 33% ulje.

Për shitësit me pakicë, këto shifra mund të jenë një tregues premtues për javët në vazhdim. Parashikimet e pushimeve të hershme janë zbehur. Target, Macy’s, Nordstrom dhe kompani të tjera raportuan një qetësi në shitje në fund të tetorit dhe fillim të nëntorit. Ndjenja e konsumatorit është dobësuar në muajin e kaluar pasi inflacioni qëndron pranë niveleve të larta të katër dekadave.

Kjo ka rritur presionin për shitësit në fundjavën e së Premtes së Zezë, një kohë që shpesh shoqërohet me ofertat më të mëdha të sezonit të blerjeve të festave.

Adobe pret që Java Kibernetike, pesë ditët nga Dita e Falënderimeve deri në të hënën Kibernetike, do të gjenerojë rreth 34.8 miliardë dollarë shpenzime në internet, gati 3% më shumë në krahasim me vitin 2021. E hëna në internet pritet të jetë dita më e madhe e blerjeve në internet, me shitjet e planifikuara në 11.2 dollarë. miliardë, parashikon kompania.

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Nga "Facebook" tek "Starbucks"

Kompanitë që ‘sundojnë’ në botë