Për çfarë bëhet fjalë

Nasa me zbulim të ri në Mars

19.03.2023 - 12:20

Ekspertët kryesorë të NASA-s janë të hutuar nga një seri rrathësh të vërejtur në imazhet e reja të Marsit. Fotot e fundit të Planetit të Kuq tregojnë dunat e rërës, të cilat nuk janë të pazakonta për t’u parë atje lart, por ka disa në formën e rrathëve të përsosur. Dhe kjo është ajo që e ka hutuar NASA-n.

Orbiteri Mars Reconnaissance (MRO) i agjencisë hapësinore zbuloi format në fjalë ndërsa studionte se si shkrihet ngrica në fund të dimrit marsian.

NASA shpjegon: “Duna rëre të shumë formave dhe madhësive janë të zakonshme në Mars. Në këtë shembull, dunat janë pothuajse krejtësisht rrethore, transmeton gazeta “Kosova Sot Online” gjë që është e pazakontë. Ato janë ende pak asimetrike, me faqe të pjerrëta rrëshqitëse në skajet jugore.

“Kjo tregon se rëra në përgjithësi lëviz në jug, por erërat mund të jenë të ndryshueshme. Kjo është pjesë e një serie imazhesh për të gjurmuar sesi ngrihet fshihet në fund të dimrit; ky vëzhgim duket të jetë pa ngrica”.

Një imazh i mëparshëm tregon kur sipërfaqja ishte e mbuluar nga ngrica. Në fillim të këtij viti, orbiteri ktheu atë që dukej si një fytyrë ariu në sipërfaqen e thatë, raporton Dailystar. Ajo imazh i çuditshëm është marrë në dhjetor nga një lartësi prej 251 km, ku NASA thotë: ‘Një ari në Mars? Kjo veçori duket paksa si fytyra e ariut. Çfarë është në të vërtetë?”.

Mars Reconnaissance Orbiter ka qenë në orbitë dhe studion Marsin që nga viti 2006. Anija kozmike është projektuar për të studiuar gjeologjinë dhe klimën e Marsit, për të siguruar zbulimin e vendeve të ardhshme të uljes dhe për të transmetuar të dhëna nga misionet sipërfaqësore në Tokë. Ekspertët e NASA-s janë argëtuar shumë kohët e fundit pasi konfirmuan se po gjurmonin një asteroid të sapo zbuluar, i cili po shkonte drejt Tokës.

Sipas llogarisë në Twitter të agjencisë hapësinore Asteroid Watch, shkëmbi i ri gjigant është emëruar 2023 DW. Dhe trajektorja e saj aktuale e vendos atë në një kurs përplasjeje me Tokën, me ndikim që pritet në vitin 2046.

Ata thanë: “Ne kemi ndjekur një asteroid të ri të quajtur 2023 DW që ka një shans shumë të vogël për të goditur Tokën në vitin 2046. Shpesh, kur zbulohen për herë të parë objekte të reja, nevojiten disa javë të dhëna për të reduktuar pasiguritë dhe për të parashikuar në mënyrë adekuate. orbiton në të ardhmen. Analistët e orbitës do të vazhdojnë të monitorojnë asteroidin 2023 DW dhe do të përditësojnë parashikimet ndërsa vijnë më shumë të dhëna”.