MENU
klinika

Analiza nga "BBC"

A kanë akoma ndonjë ndikim grevat e trenave?

04.06.2023 - 14:39

E premtja shënon ditën e 29-të të grevave hekurudhore që nga fillimi i grupit aktual të mosmarrëveshjeve.

Anëtarët e sindikatave hekurudhore kanë ndalur rregullisht pjesën më të madhe të rrjetit për gati një vit.

Industria e kohës së lirë është goditur rëndë pasi njerëzit anulojnë udhëtimet dhe pushimet, ose shmangin dyqanet, baret dhe restorantet në qendër të qytetit.

Sindikata RMT, anëtarët e të cilit po dalin në grevë të premten, pretendon se grevat i kanë kushtuar ekonomisë së Mbretërisë së Bashkuar 5 miliardë paund, me sektorin e kohës së lirë duke marrë goditjen më të madhe nga shitjet e humbura.

Por me shumicën e udhëtarëve hekurudhor në gjendje të punojnë nga shtëpia, ndikimi diku tjetër ka qenë i kufizuar.

Për të kuptuar se si Britania e Madhe është përshtatur ndaj pothuajse një viti grevash hekurudhore, hidhini një sy përvojës së Colin Bezant.

Një 58-vjeçar i çmendur nga çiklizmi, grevat e trenave nuk e pengojnë atë të bëjë punën e tij si konsulent që ndihmon kompanitë të menaxhojnë projekte të mëdha IT.

Ai ose punon nga shtëpia ose bën biçikletë rreth 50 milje nga shtëpia e tij në Basingstoke në zyrën e Londrës ose në zyrën e klientit të tij në Oksford.

Por kjo ngatërron plotësisht udhëtimet e tij të fundjavës në ngjarjet e çiklizmit në të gjithë vendin. Ai kishte rezervuar një tren të premten për të shkuar në Carlisle përpara garës së biçikletës 600 km.

Treni që ai rezervoi u anulua, për shkak të grevës së anëtarëve të sindikatës së Hekurudhave, Detit dhe Transportit, i cili pritet të ndalojë gjysmën e trenave të planifikuar të së premtes.

Ai nuk mund të varet nga gjetja e hapësirës për biçikletën e tij në trenat që lëvizin. Kështu që ai do të ngrihet në orën 07:00 për të përzënë 300 milje.

Industria e kohës së lirë ka protestuar më së shumti për ndikimin e grevave të trenave.

“Ne kemi parë herë pas here që grevat hekurudhore kanë vënë një pengesë të konsiderueshme në çdo shitje pasi vizitorët pengohen të rezervojnë vizita ose të hanë e të pinë jashtë,” tha në një deklaratë Kate Nicholls, shefe ekzekutive e UK Hospitality.

Grupi i industrisë mendon se grevat e kësaj jave, gjatë pushimeve të shkollës gjysmë-terminale, do t’i kushtojnë sektorit 132 milion £, duke e çuar ndikimin e përgjithshëm në sektor në 3,25 miliardë £.

Anulimi i aktiviteteve të kohës së lirë ishte deri tani ndikimi më i përmendur i grevave, sipas studimit më të fundit nga Zyra për Statistikat Kombëtare.

Bizneset që janë në stacione dukshëm vuajnë veçanërisht. ONS ndjek shitjet javore nga 400 dyqane sanduiçësh Pret a Manger në të gjithë vendin dhe degët në stacione shohin një rënie të dukshme në shitje gjatë javëve të grevës.

Dhe shitësit me pakicë u prekën shumë nga vala e grevave në ditët kryesore të blerjeve përpara Krishtlindjeve të vitit të kaluar.

Por ndikimi i grevave tek njerëzit që shkojnë në punë është relativisht i kufizuar, sugjeron puna e ONS.

Vetëm një në 10 njerëz në të vërtetë udhëton për në punë me tren, sipas një sondazhi të ndryshëm të ONS.

Dhe nga ata që udhëtojnë me tren, 70% thanë se mund të punonin nga shtëpia.

Pjesa tjetër mund të shkonte në punë me mjete të tjera – megjithëse jo domosdoshmërisht një udhëtim me biçikletë 50 milje – dhe shumë pak të anketuar thanë se nuk mund të punonin fare për shkak të grevës së trenit.

Duke folur për BBC-në, ndihmësi i sekretarit të përgjithshëm të RMT, John Leach tha: “Na vjen keq për shqetësimin e shkaktuar nga veprimi industrial.

“Ne do të preferonim të bënim atë që bëjmë çdo ditë tjetër të vitit, gjë që po e mban Britaninë në lëvizje, anëtarët tanë që vijnë në punë për ta bërë këtë. Është një keqardhje e qartë, por është gjithashtu përgjegjësia jonë të përfaqësojmë njerëzit tanë, anëtarët tanë dhe ne kurrë nuk do të kërkojmë falje për këtë.”

Grevat hekurudhore kanë pasur shumë më pak ndikim që kur sinjalizuesit dhe stafi tjetër i Rrjetit Hekurudhor ranë dakord për një marrëveshje pagash për t’i dhënë fund fushatës së tyre. Kur sinjalizuesit i bashkoheshin grevave, deri në 90% e trenave do të anuloheshin.

Sektori më i dëmtuar nga grevat mund të jetë në fakt vetë industria hekurudhore.

Bezant thotë se grevat dhe anulimet e shkaktuara nga punimet inxhinierike, kanë tronditur besimin e tij në rrjetin hekurudhor.

“Unë pres që çdo ngjarje që të rezervoj në të ardhmen, do ta konsideroj ngarje. Nuk ka shumë kuptim t’u besoj trenave. Kjo do të ndryshojë mënyrën se si unë udhëtoj,” thotë ai.

Edhe nëse grevat do të zgjidheshin nesër, ai do të ishte ende i pasigurt. “Kjo ka vazhduar për kaq shumë kohë. Mendoj se do të më ndikojë për një kohë të gjatë.”

Ai vlerëson se udhëtimet me tren që nuk i ka bërë për shkak të grevave arrijnë në rreth 700 £ – të ardhura të humbura për një industri që tashmë është në një gjendje të rëndë financiare.

Grupi i dërgesave hekurudhore, i cili përfaqëson kompanitë e operimit të trenave, mendon se mosmarrëveshja i ka kushtuar industrisë hekurudhore rreth 580 milionë funte deri më tani, një shumë që rritet me çdo ditë të re grevë. Projekt-ligji përfundimisht plotësohet nga qeveria, e cila tani zgjedh skedën për çdo mungesë në shitjet e biletave.

Dhe zoti Bezant nuk ka gjasa të jetë i vetmi që do të marrë pak kohë për të rifituar besimin e tij te hekurudhat, edhe kur mosmarrëveshjet të kenë përfunduar.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga “BBC

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Një libër i një dëshmitari okular

Ja si ishte dita e fundit e Bashkimit Sovjetik…

COVIZ-19 "paralizon" qytetet

CNBC/ Zbrazen marketet në Itali