Media italiane Ansa.it i ka kushtuar një artikull anijes me mbetje toksike që nisi të shkarkohet sot në Durrës.
Në artikull thuhet se anija (Moliva) që transportonte qindra ton mbetje industriale ndoshta toksike, mbeti në harresë në ujërat pranë portit shqiptar të Durrësit, disa muaj pasi anija u nis për të asgjësuar materialin në Tajlandë.
Anija e kontejnerëve Moliva me flamur turk, që besohet se mbante rreth njëqind kontejnerë të mbushur me mbetje të dyshimta, mbërriti në ujërat pranë Durrësit javën e kaluar.
“Autoritetet portuale të Durrësit dhe institucionet e tjera po bashkëpunojnë për të siguruar ruajtjen e kontejnerëve në një vend të sigurt ekologjikisht dhe fizikisht”, tha për AFP Elitjona Doko, një zëdhënëse e Portit të Durrësit.
Në mungesë të hapësirës së përshtatshme për të ruajtur ngarkesën potencialisht toksike në bord, autoritetet portuale kanë përjashtuar lejimin e ankorimit të varkës.
“Anija Moliva është e detyruar të qëndrojë e ankoruar në portin e portit, nën vëzhgimin e policisë, deri në përfundimin e procedimeve ligjore”, thuhet në njoftimin e Prokurorisë së Durrësit.
Ngarkesa u largua nga Shqipëria në fillim të korrikut dhe sipas dokumenteve të autoriteteve doganore shqiptare në atë kohë, ajo mbante mbetje industriale, konkretisht “oksid hekuri”, eksporti i të cilave është i autorizuar.
Megjithatë, informacioni i transmetuar nga një sinjalizues te Basel Action Network (BAN), një organizatë joqeveritare që lufton eksportin e mbetjeve toksike në vendet në zhvillim, sugjeron që kontejnerët përmbajnë pluhur furre me hark elektrik (EAFD).
I klasifikuar si mbetje toksike, ky pluhur duhet të ruhet dhe transportohet në kushte shumë strikte. E refuzuar përfundimisht nga Tajlanda, dërgesa u kthye në Shqipëri pas disa muajsh në det, me ndalesa në Spanjë, Portugali, Itali dhe Turqi.
Sipas shkresave në dosje, mbetjet vijnë nga metalurgjiku i Elbasanit në Shqipërinë e mesme. Dërgesa e mbetjeve industriale nga vendet perëndimore për t’u përpunuar diku tjetër në vendet në zhvillim është një biznes global që vlerësohet të jetë me vlerë midis 44 miliardë dhe 70 miliardë euro (48 miliardë deri në 77 miliardë dollarë) në vit, sipas OJQ-ve mjedisore. (ANSA-AFP).