MENU
klinika

Shumë kontejnerë!

Një problem i ri për industrinë globale të transportit

11.11.2022 - 13:10

Ndërsa kishte mungesë kontejnerësh në kulmin e pandemisë, ekonomia globale tani po përballet me problemin e kundërt: shumë kontejnerë. Përveç tarifave në rënie të mallrave, të dhënat tregojnë se depot e kontejnerëve që përdoren për të vendosur kontejnerët pasi të shkarkohen, tani janë mbushur ose plot.

Kjo tregon për më shumë shenja të rënies së kërkesës globale dhe një ngadalësimi të afërt ekonomik. Tregtarët dhe transportuesit thonë se rënia e kërkesës globale të konsumatorëve nuk është një shenjë se ekonomia globale po normalizohet pas një nxitimi të furishëm të konsumit pas bllokimit, por një ndryshim në rënie në oreksin e konsumit.

Shefi ekzekutiv i Sogese, pronari i depove italiane të kontejnerëve, Andrea Monti i tha Container xChange se depot e tij janë plot. Sipas tij sezoni i pikut të dërgesave të mallrave ndërsa afrohet Krishtlindjet “teknikisht nuk ndodhi këtë vit”. Shitësit me pakicë janë të kujdesshëm për nivelin e lartë të inventarit që kanë në dorë, tha Monti.

Për të luftuar depot e plota dhe të tejmbushura, portet si Porti i Hjustonit kanë filluar të vendosin tarifa për kontejnerët bosh që qëndrojnë në terminale për më shumë se shtatë ditë, sipas menaxherit kombëtar detar të Sedgwick, Darin Miller.

Konsumatorët mund të presin që shitësit me pakicë të ofrojnë zbritje në mënyrë që të pastrojnë inventarin, shtoi Miller.

Indeksi i fundit i përbërë i Drewry World Container, një pikë referimi kyç për çmimet e kontejnerëve ka rënë përsëri në 2,773 dollarë për kontejner 40 këmbë. Kjo është 73% më e ulët se niveli maksimal në shtator të vitit të kaluar.

Lundrimet bosh ose të anuluara janë gjithashtu në rritje në atë që zakonisht është e kundërta, ndërsa afrohet periudha më e madhe e shpenzimeve të vitit. Një lundrim bosh ndodh kur një kompani transporti detare vendos të kapërcejë një port ose një pjesë të tërë të orarit të saj për të menaxhuar ndryshimet në kërkesë dhe kapacitet.

Në analizën e fundit të lundrimeve të anuluara, Drewry tha nga fundi i nëntorit dhe fillimi i dhjetorit, 14% e lundrimeve janë anuluar nëpër rrugët kryesore të transportit me kontejnerë.

Javën e kaluar, grupi kryesor i transportit Maersk paralajmëroi gjatë rezultateve të tremujorit të tretë se tarifat e mallrave kanë arritur kulmin mes lehtësimit të bllokimit të zinxhirit të furnizimit dhe rënies së kërkesës. Kompania u tha investitorëve që të prisnin fitime më të ulëta të transportit detar.

Gati 60% e 200 transportuesve, tregtarëve dhe transportuesve të mallrave me të cilët foli Container xChange në një anketë muajin e kaluar thanë se po përballeshin me rreziqe gjeopolitike, ekonomike dhe politike që kanë imponuar presione në rënie mbi konsumin dhe rrjedhimisht kërkesën për kontejnerë.

Transportuesit po japin kontejnerë për të reduktuar grumbullimin në depo, ndërsa shumë prej tyre janë drejtuar në lundrime bosh, shtoi Container xChange.

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Do reflektohet direkt në Shqipëri?!

Bien çmimet e energjisë dhe naftës në botë