MENU
klinika

Funksionaliteti i Business Call

Viber mori një veçori të re: Kompanitë e telefonatave falas në të gjithë botën

31.01.2024 - 11:27

Viber, aplikacioni më popullor për shkëmbim mesazhesh në Maqedoni, vazhdon me implementimin e funksioneve të reja, dhe i pari për vitin 2024 është funksioni që të gjithë e kemi dëshiruar – Business Call

Mund të jemi të modës së vjetër, por edhe pse jetojmë në epokën e mesazheve, ka situata kur nuk kemi durim të shkruajmë, gjë që është veçanërisht e vërtetë kur komunikojmë me kompani. Nëse jeni si ne, thirrjet e biznesit do t’ju vijnë në ndihmë.

Për çfarë bëhet fjalë?
Markat që kanë llogari biznesi brenda aplikacionit Viber, përveç dërgimit të mesazheve, tani mund të krijojnë një kanal të ri komunikimi dhe t’u mundësojnë përdoruesve të bëjnë thirrje ndërkombëtare falas në linjat fikse – drejtpërdrejt përmes Rakuten Viber.

Kështu, Viber u jep përdoruesve lirinë për të zgjedhur mënyrën e tyre të preferuar të komunikimit me markat.

Si funksionojnë thirrjet e biznesit?
Funksionaliteti i Business Call, përveçse është shumë i dobishëm, është edhe lehtësisht i aksesueshëm. Përdoruesit tani do të mund të shohin një ikonë celularësh në një bisedë me markat, me të cilën mund të bëjnë një telefonatë në një numër telefoni të paracaktuar.

Këto telefonata mund të kenë një sërë qëllimesh – të ndihmojnë klientin me pyetjet e produktit, ndjekjen e porosive, si dhe mbështetjen e klientit pas blerjes në sektorët e shitjes me pakicë dhe transportit.

Për shembull, përmes këtij kanali të ri, bankat mund t’u përgjigjen pyetjeve të llogarisë, të caktojnë takime, të menaxhojnë transaksionet dhe të ofrojnë këshilla dhe mbështetje financiare. Nëse flasim për farmacitë, ato mund të sigurojnë kështu që përdoruesi të marrë një sasi të re të barnave të përshkruara prej tij, të ndajë orarin e punës në degë të ndryshme të farmacisë së tyre, por edhe të veprojë si konsulentë kur bëhet fjalë për reaksione alergjike dhe efekte anësore nga disa barna. .

Të gjitha telefonatat e biznesit do të jenë falas për klientët, pavarësisht vendndodhjes së tyre. Kjo është veçanërisht e rëndësishme për përdoruesit që telefonojnë nga jashtë – për shembull, një udhëtar i huaj që kërkon informacion për rezervimin e tij ose një klient banke që ka probleme me kartën e tij jashtë vendit. Thirrjet e biznesit e bëjnë markën të aksesueshme globalisht, menaxhimi i krizave ngrihet në një nivel më të lartë dhe një avantazh konkurrues ndaj konkurrencës fitohet duke mundësuar thirrje falas nga kudo në planet.

Më e mira nga të gjitha – nuk ka nevojë të kërkoni në internet për një kontakt kompanie, sepse gjithçka ndodh në një aplikacion, dhe përdoruesit janë të sigurt se po telefonojnë numrin e duhur.

“Rakuten Viber ishte aplikacioni i parë i mesazheve që ofroi mesazhe biznesi nëntë vjet më parë dhe kështu revolucionarizoi komunikimin e biznesit me përdoruesit. Që atëherë, ne kemi zhvilluar një ekosistem të fortë dhe të gjerë të mesazheve të biznesit dhe tani po bëjmë një hap të rëndësishëm përpara duke prezantuar Business Call brenda aplikacionit, i cili është një ofertë unike në treg”, thotë Christina Constandace, Drejtoreshë e Rakuten Viber. të të Ardhurave.

“Të jesh një super aplikacion do të thotë t’u ofrosh përdoruesve shërbime dhe përfitime të shumta shtesë gjatë gjithë ditës dhe t’u mundësosh markave të arrijnë një komunikim autentik me klientët. Kjo lëvizje përfaqëson hapin tjetër në arritjen e strategjisë sonë për t’u bërë një super aplikacion global.”