Ndërsa veturat me motorë SUS kanë provuar rezistencën e tyre ndaj goditjeve të rrufesë gjatë viteve, pyetja është se si situata të ngjashme zbatohen për automjetet elektrike.
Përvojat tregojnë se automjetet elektrike mund të përballojnë rrufetë ashtu si veturat standarde. Rryma e rrufesë në mënyrë natyrale tenton të tokëzohet dhe falë gomave, automjetet elektrike janë të izoluara dhe të sigurta gjatë një goditje rrufeje. Trupi metalik i automjetit vepron si një mburojë, duke e larguar energjinë elektrike nga pjesa e brendshme e automjetit, duke i mbajtur pasagjerët të sigurt, shkruajnë mediat.
Megjithatë, Shërbimi Australian i Zjarrfikësve dhe Shpëtimit (NSW) paralajmëron se në rast përplasjeje, zjarri ose zhytjeje të një automjeti elektrik, duhet pasur kujdes ekstrem për shkak të komprometimit të mundshëm të baterisë së tensionit të lartë.
Rekomandohet një kontroll i shpejtë i automjetit për dëmtime të mundshme pas një goditje rrufeje dhe në rast pasigurie, konsultimi me një teknik të kualifikuar ose shërbim të ndihmës në rrugë.
Edhe pse karikimi si i tillë nuk është i rrezikshëm, është e rëndësishme të keni kujdes kur lidhni automjetin me karikuesin. Lidhësit e specializuar janë krijuar për të rrjedhur një sasi minimale uji gjatë karikimit dhe sistemet e automjeteve kryejnë kontrolle të hollësishme përpara se të lejojnë rrjedhjen e energjisë elektrike.
Tim Washington, CEO i Jet Charge, thekson rëndësinë e kontrollit të kabllos prizë, veçanërisht kur karikohet në mot të lagësht. Çdo dëmtim ose ekspozim ndaj kabllos mund të përbëjë rrezik, prandaj është thelbësore të siguroheni që pajisja të jetë në gjendje pune përpara përdorimit.
Në thelb, automobilat elektrik janë krijuar për të qenë të sigurta dhe të besueshme, edhe kur qielli ndriçohet nga rrufeja. Me trajtimin dhe kujdesin e duhur, shoferët mund të jenë plotësisht të sigurt gjatë stuhive.