Boeing 777X do të jetë avioni më i madh që do të fluturojë rreth botës. Së fundmi janë publikuar fotot e para nga linja e prodhimit e kompanisë në botë.
Avioni do të vijë me një dizajn të ri me krahë të palosshëm. Me një hapje të krahut prej 235 metra, avioni kërkon maja të palosshme në mënyrë që ajo të jetë në gjendje të parkojë në portat normale të aeroportit.
Krahët do të jenë në gjendje të përballojnë erën që fryn deri në 75 milje në orë në tokë. Përveç kësaj, Boeing do të ketë një proces të vendosur në të për zëvendësimin e dritave në segmentet e palosshme të krahut.
Boeing i është referuar 777X si avioni më i madh dhe më efikas me dy motorë në botë. Në gjerësi 235 metra, avioni ka krahun më të gjerë të çdo avioni, duke e bërë atë më të gjerë se katër rimorkio gjysmë kamionësh 53 metra të vendosura njëra pas tjetrës. 777X, e cila mund të transportojë më shumë se 400 udhëtarë, ka krahë të cilat janë ndërtuar nga përbërjet e fibrave të karbonit, duke i bërë ato më të lehta dhe më të fuqishme se materiali tipik i aluminit.
Palosjet e krahëve e lejojnë Boeing të zgjasë gjerësinë e krahëve në 23 metra, ose afërsisht 11%, më shumë se gjerësia aktuale e tyre.
Kur avioni 777X ulet, menteshat e krahëve rrotullohen derisa të drejtohen drejt qiellit. Mekanizmat e mbylljes i janë vendosur avionit, kështu që është e pamundur që krahët të tërhiqen ndërsa avioni është në fluturim.
Krahët janë më të mëdhenjtë e krijuar ndonjëherë nga Boeing. Brenda 777X do të ulen së paku 400 pasagjerë, 34 më shumë se konkurrenti i 777-9X, Airbus A350-1000. Kabina 777-9X do të jetë 40 centimetra më e gjerë se sa A350-1000, thotë Boeing, duke lejuar gjerësi të klasit të ekonomik deri në 18 inç ose 46 centimetra. Dritaret e 777-9X do të jenë gjithashtu 15 për qind më të mëdha se avionët konkurrues, thotë Boeing, dhe vendosen në një lartësi që do të jetë niveli i syve për shumicën e udhëtarëve.