Nënproduktet e qumështit mund të jenë bileta juaj për shëndetin më të mirë të zemrës, edhe nëse jeni duke pirë qumësht të plotë dhe duke ngrënë djathra të pasura, sugjeron një studim i ri.
Studimi nuk mund të provojë shkak-efekt, por njerëzit që pinë tre herë qumësht në ditë kishin një rrezik të përgjithshëm të ulët të vdekjes gjatë periudhës së studimit sesa njerëzit që nuk hanë ose pinë qumësht edhe nënproduktet e tij. Ata gjithashtu kishin një rrezik më të ulët të goditjes dhe vdekjes nga sëmundjet e zemrës, gjetën studiuesit.
Përfitimi ishte i lidhur me format e të gjithë yndyrnave të produkteve të qumështit, tha hulumtuesi kryesor Mahshid Dehghan.
Ai është një hetues i epidemiologjisë së të ushqyerit në Institutin e Kërkimeve Shëndetësore të Popullsisë së McMaster në Hamilton, Ontario.
Bazuar në gjetjet, ajo arrin në përfundimin se “deri në tre gota të qumështit në ditë ulin rrezikun e vdekjes dhe sëmundjeve kardiovaskulare, pavarësisht nga yndyra”.
Pavarësisht nga gjetjet e reja, Shoqata Amerikane e Zemrës ende do t’i nxiste njerëzit që të përdorin produktet e qumështit me yndyrë të ulët, tha zëdhënësja Jo Ann Carson, një profesore e ushqimit klinik në Universitetin e Texas, Qendrës Mjekësore Jugperëndimore në Dallas.
“Ne e dimë në përgjithësi që marrja e yndyrës ngre kolesterolin LDL dhe ky është faktor rreziku numër një për sëmundjet e zemrës, veçanërisht në Shtetet e Bashkuara”, tha Carson.
Dehghan vuri në dukje se disa njerëz i shmangen qumështit për shkak të përmbajtjes së yndyrës, sepse yndyra ka më shumë kalori dhe për shkak se yndyra ka qenë e lidhur me nivelet më të larta të kolesterolit “të keq” LDL.
“Produktet e qumështit përmbajnë një sërë komponimesh potencialisht të dobishme”, tha Dehghan.
“Ne po sugjerojmë se efekti neto i futjes së qumështit në rezultatet e shëndetit është më e rëndësishme se sa të shikojmë vetëm në një lëndë ushqyese të vetme.”
Për të studiuar ndikimin e qumështit në shëndetin e zemrës, hulumtuesit shqyrtuan të dhënat nga mbi 136,000 njerëz, të moshës 35 deri në 70 vjeç, në 21 vende.