Një lidhje hekurudhore franko-italiane, e planifikuar më herët, është një humbje e parave publike, njoftoi ministria e transportit e Italisë të martën, në një raport që do të rrisë tensionet brenda qeverisë dhe mund të dëmtojë më tej lidhjet e prishura me Parisin.
Linja hekurudhore Alpine, e mbështetur nga partia në pushtet Lega Nord, por kundërshtuar ashpër nga partneri i saj i koalicionit Lëvizja 5-Yjet, ka një çmim prej më shumë se 20 miliardë euro (22.6 miliardë dollarë), thotë ministria e transportit e Italisë.
Puna ka filluar tashmë në pjesën më ambicioze të projektit, një tunel 58 km (36 milje) nëpër Alpet, me Italinë, Francën dhe Bashkimin Evropian që kanë vendosur të ndajnë kostot e ndërtimit të projektit.
Ministri i transportit Danilo Toninelli, një politikan i Lëvizjes “5 yjet”, vitin e kaluar kishte porositur një panel ekspertësh për të hartuar një analizë kosto-përfitim të linjës dhe botoi të martën dokumentin prej 79 faqesh.
Ai vlerësoi se kthimi ekonomik do të ishte një bilanc negativ prej 7,0-7,8 miliardë euro. Midis një numri faktorësh, ai vuri në dukje një rënie të akcizës në benzinë, ndërsa mallrat do të transportoheshin edhe me trena.
“Siç mund ta shohin të gjithë tani, numrat e kësaj analize ekonomike dhe të transportit janë jashtëzakonisht negative”, tha Toninelli. “Tani raporti është në dorë të qeverisë për të marrë një vendim”.
Liga e ekstremit të djathtë thotë se linja që lidh qytetin francez të Lyonit me Torinon, është jetike për ekonominë e eksportit të Italisë dhe sugjeroi të martën se nuk do të pranonte raportin e ministrisë me vlerë nominale.
“Analiza kosto-përfitim nuk është bibla”, tha Riccardo Molinari, kreu i Lidhjes në dhomën e ulët të parlamentit. “Nëse ne nuk mund të gjejmë një marrëveshje, fjala përfundimtare duhet të thuhet nga qytetarët në një referendum”, tha ai për televizionin Sky Italia.