MENU
klinika

Ravizza: Fjalët janë universale

Respektimi i të tjerëve edhe në mediet sociale

15.04.2019 - 15:18

Gjatë ditës Drejtor Marketingu në Facebook, orëve të vona të natës autor i një romani. Giulio Ravizza, Drejtor Marketingu i Facebook, Instagram dhe WhatsApp, po bën debutimin e tij si shkrimtar me romanin “Influenca e Blusë”, protagonist i një fushate për sigurimin e financimeve në bookabook, një platforma botuese, e cila i lejon publikut të lexojë një ekstrakt teksti të pabotuar për të vlerësuar mundësinë për të paracaktuar tërësinë e librit, me botuesin që merr përsipër të publikojë vetëm dhe ekskluzivisht librat që kapin pragjet minimale për paracaktime. “Influenca e Blusë” është një roman i një natyre krejt të ndryshme, gati-gati dystopian, i cili synon të merret me çështje ambicioze siç është marrëdhënia e paqartë ndërmjet zgjedhjeve që ne bëjmë dhe identiteteve tona, njëherazi edhe nevoja për të pranuar të keqen që gjendet thellë brenda nesh.

 

 

Fjalori i rrjetit

“Si shumë kolegë që i përkasin fushës së publicitetit, gjatë ditës merrem plotësisht me fushatat e marketingut”, – tregon Giulio Ravizza. “Në marrëdhëniet personale, si në ato dixhitale, është thelbësore të jesh i sjellshëm dhe i respektueshëm me të tjerët”, – thotë ai, duke cituar Ian Maclaren kur shkruan: “Çdo person që takoni, po lufton një betejë për të cilën nuk dini asgjë: jini të mëshirshëm”. “Beteja kundër urrejtjes, brenda dhe jashtë rrjetit, na përket të gjithëve dhe duhet të luftohet në përditshmëri, duke nisur që nga përzgjedhja e fjalëve që përdorim kur i adresohemi të tjerëve”.

“Fjalët janë universale: ne duhet të përkushtohemi në përhapjen e mesazheve të barazisë, mirësisë dhe përfshirjes”.

Të shumta janë nismat që na bëjnë të reflektojmë mbi rëndësinë e një qëndrimi pozitiv: mbi të gjitha, është Kind Comments Wall, një fushatë e promovuar nga Instagrami kundër komenteve negative. Muri, i instaluar edhe në Romë gjatë Ditës Botërore të Mirësisë, është pjesë e një projekti me gamë edhe më të gjerë, me instalime fizike në të gjithë botën, për të rritur ndërgjegjësimin e komuniteteve lokale në lidhje me sjelljen pozitive në internet”.

 

 

Duke u përkundur mes publicitetit dhe letërsisë, Giulio Ravizza na tregon diçka më shumë për romanin e tij të parë: “Influenca e Blusë”. “Në botën e publicitetit, ashtu edhe në botim, shpeshherë i kundërvihemi gjithçkaje që është rrënjësisht e ndryshme nga ajo që deri më tani ka funksionuar: kërkohen më shumë tekste që të kenë karakteristikat e përsëritura të sukseseve të tjera letrare.

Për mua është e qartë, se një qasje e tillë minimizon rrezikun e mossuksesit, por në të njëjtën kohë ajo ndrysh risinë: ajo që skandalizon, mahnit, i shtie ankth, e emocionon lexuesin. “Ndikimi i Blusë” mund të mos jetë një libër i përsosur, sikurse unë nuk jam një shkrimtar i thekur. Në të njëjtën kohë, megjithatë, dëshiroj të premtoj se ata që duan ta lexojnë, në brendësi do të gjejnë një tekst të fortë dhe origjinal, i cili nuk i ngjan me asgjë tjetër përveç vetes”.

 

"Kur jeni zënë për herë të fundit me gruan?"

Përgjigjet plot humor që jepte Dritëroi për Sadijen

“Pasuria që s’e blejnë dot paratë”

Libri për suksesin e vërtetë dhe rritjen personale

Ngjarja më e rëndësishme e popullit shqiptar

Dita e Alfabetit të Gjuhës Shqipe