MENU

Dobitë e terapisë së ujit

Amanda, ndan disa këshilla rreth pishinave!

22.05.2019 - 21:04

Kur zhvillohet një kampionat Amanda, hedhet në pishinë si një profesioniste, përqendrimi i saj është të mbajë veten të shëndetshme dhe në krye të lojës.

Kur hyn në pishinë si nënë, gjëja më e rëndësishme është mbajtja e familjes së saj të shëndetshme dhe të sigurt.

Edhe nëse nuk jeni duke notuar në mënyrë konkuruese, noti dhe lloje të tjera të ushtrimeve me bazë uji kanë përfitime shëndetësore. As pak se 2.5 orë aktivitet fizik (ose forma të tjera) në ujë në javë mund të kenë përfitime të konsiderueshme shëndetësore.

Trajnimi 30 orë në javë nënkupton aftësimin e shëndetshëm.

Trajnimi është një punë me kohë të plotë për një notar, dhe Amanda nuk bën përjashtim. Ajo ka shpenzuar deri në 30 orë në javë në trajnime për një mori konkursesh. Edhe kur nuk është në stërvitje të plotë, ajo ende noton 8-10 orë në javë.

Amanda do të ndajë me në disa këshilla të shëndetshme rreth pishinave.

Ajo e di se notarët mund të futin mikrobet në ujë, të cilat mund të çojnë në sëmundje rekreative të ujit ose në ndotjen e pishinave-dy gjëra që mund ta ndërpresin trajnimin.

Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme për të gjithë notarët, madje edhe notarët e klasit botëror, të ndjekin hapat e notit të shëndetshëm, si të mos notojnë kur sëmuren me diarre. Kjo e mban Amanda dhe partnerët e saj të trajnimit të shëndetshëm dhe pishinat e trajnimit të tyre janë të hapura dhe të pastra.

Noti nuk është vetëm për atletët profesionistë – është për të gjithë.

“Noti është një nga mënyrat më të mira për të qëndruar i shëndetshëm”, thotë Amanda.

“Kjo më bën të ndihem e aftë dhe e shëndetshme , dhe asnjë stërvitje tjetër nuk mund të krahasohet me të.”

Kur ajo ishte shtatzënë me djalin dhe vajzën e saj, Amanda notonte rregullisht. Aktiviteti fizik i bazuar në ujë mund të mbrojë shëndetin e nënave shtatëzëna duke ndihmuar në rregullimin e temperaturës së trupit dhe në minimizimin e stresit në nyje gjatë stërvitjes, si dhe në parandalimin ose kontrollin e diabetit të shkaktuar nga shtatzënia.

Burri i Amandës gjithashtu përdor notin për të qënë fizikisht aktiv dhe për të kontrolluar dhimbjet e nyjeve.

“Noti është një nga stërvitjet e vetme që mund të bëjë,” thotë Amanda.

“Është i përsosur , sepse më siguron shumë lehtësim për trupin dhe nyjet “.

Për njerëzit me artrit, stërvitjet në ujiëpërmirësojnë përdorimin e nyjeve të prekur pa i bërë më keq simptomat.

Njerëzit me artrit reumatoid kanë më shumë përmirësime shëndetësore pas pjesëmarrjes në terapi të ujit se sa aktivitete të tjera. Ushtrimi me bazë uji gjithashtu përmirëson përdorimin e nyjeve të prekura nga osteoartrit dhe zvogëlon dhimbjen. Ka edhe përfitime shëndetësore për fëmijët e mi. Për shembull, fëmijët përfitojnë socialisht nga kontakti me fëmijët e tjerë në pishina dhe vende të tjera të lojërave të ujit –thotë Amanda.

Ajo ndan dashurinë e saj për të notuar me fëmijët dhe notarët e tjerë të rinj.

Ajo dëshiron që ata dhe të tjerët të qëndrojnë të shëndetshëm dhe të sigurt në dhe rreth pishinës. Ajo i ndihmon të ndjekin hapat e notit të shëndetshëm, si psh mos gëlltitja e ujit.

Ajo e futi djalin e saj në mësimet e notit në një moshë shumë të re, dhe kur ai ishte 3 vjeç, ai mund të notonte gjithë gjatësinë e pishinës – 25 metra. Ajo thotë se edhe vajza do të ndjekë gjurmët e vëllait të madh.

“Fëmijët mësojnë të notojnë për shumë arsye të ndryshme, por më e rëndësishmja për sigurinë”, thotë Amanda.