MENU
klinika

Nga Salih Mehmeti

Si u bë Krishtërimi fe nga një sekt i judejve?

04.09.2019 - 16:12

Simon ben Kosevah ka qenë mbase hebreu që, në rast suksesi, feja e kërshten sot nuk do t’ekzistonte.

Sikundër ishin traditat anësore të jahudizmit për ardhjen e mesive (e nji prej tyne qëlloi të ishte edhe nji zdrukthtar nga Nazareti), edhe në periudhën romake hebrejtë, që pasonin zellotët kryengritës, ishin në pritje të nji shpëtimtari.

Rasti u krijue në vitin 132, në provincën e Judesë, kur Simon ben Kosevah pretendon se âsht mesia (nji rabin sakaq krijon mitin për të), dhe fillon kryengritja antiromake.

Të vetmit hebrenj që nuk bashkohen janë pasuesit e sektit të Jezusit – krishtentë e parë – të cilët vazhdojnë me ngulmu për nji dimension të përbotshëm të herezisë së tyne.

Rrjedhimisht, dallimi mes jehudizmit dhe kërshtenimit âsht te permasa e tyne: i pari fillon e mbaron me ekskluzivizëm etnik, i dyti kërkon vokacion të përbotshëm (inkluzivizëm).

Tradhtia e Judë Iskariotit, siç jepet mrekullueshëm nga Nikos Kazanzaqisi te “Tundimi i fundit”, ka të bajë me atë që ai kërqysh nuk i honeps karillëqet e Jezusit i cili për konfliktin shtypës-i shtypun ka përgjigjje transcendtale: romaku dhe hebreu janë vllazën.

Ilirët, si shtetas romakë, veç nji borxh na e kanë. Me na pas shpjegue çka leshi i mrekulloi nji herezi e jehudizmit?

Çfarë u diskutua gjatë takimit në Tiranë më 1989-ën

Refuzimi që Nexhmije Hoxha i bëri Nënë Terezës për një shtëpi bamirësie!

Në 40-të vjetorin e filmit “Proka”

Mbrëmje kinematografike me regjisorin Isa Qosja

"Kur jeni zënë për herë të fundit me gruan?"

Përgjigjet plot humor që jepte Dritëroi për Sadijen

“Pasuria që s’e blejnë dot paratë”

Libri për suksesin e vërtetë dhe rritjen personale