MENU
klinika

BBC/ Gjendja e bizneseve në Kinë

“Fabrika e botës” e mbyllur me kyç

10.02.2020 - 14:17

Një numër i madh i fabrikave të Kinës mbeten të mbyllura sot edhe pasi miliona njerëz kthehen në punë pasi festa e Vitit të Ri Lunar u zgjat për shkak të koronavirusit. Mbylljet kanë një ndikim të madh në ekonominë e dytë më të madhe në botë dhe zinxhirët e furnizimit global. Disa prodhues të mëdhenj të makinave tani përballen me kërcënimin e mungesës së pjesëve.

Ekzistojnë gjithashtu shqetësime për furnizimet e produkteve të Apple pasi ndërprerjet vazhdojnë. Punëdhënësit në të gjithë Kinën ishin porositur të qëndrojnë të mbyllur pas festës vjetore, si pjesë e përpjekjeve të autoriteteve për të frenuar përhapjen e virusit. Për shumë kompani këto kufizime tani janë hequr, megjithëse disa prodhues të mëdhenj mbesin të mbyllur.

Foxconn, e cila është një nga furnizuesit kryesorë të Apple, ende nuk ka rihapur fabrikën e saj më të madhe kineze. Rrethi i Longhua Shenzhen, ku ndodhet uzina, ka thënë se prodhimi do të fillojë menjëherë pasi zyrtarët të kenë kryer inspektimet në objekt. “Ekipet tona në secilin prej lehtësive tona në Kinë po punojnë ngushtë me agjencitë përkatëse të qeverisjes vendore dhe ne po vazhdojmë ta bëjmë atë ndërsa implementojmë oraret tona të prodhimit pas pushimeve”- tha një zëdhënës për kompaninë.

Javën e kaluar ndërsa Foxconn po bënte presion për leje për të rifilluar operacionet, tha që qindra mijëra punëtorë në fabrikat e saj do të mbanin maska ​​kirurgjikale për të parandaluar infeksionin dhe t’i nënshtroheshin kontrolleve të rregullta të temperaturës. Disa prodhues të mëdhenj të makinave janë gjithashtu midis prodhuesve që kanë zgjatur mbylljet e operacioneve të tyre.

konica ekonomiakonica ekonomia mobile

Nissan dhe PSA, e cila bën markat Peugeot dhe Citroen, kanë thënë që fabrikat e tyre do të qëndrojnë të mbyllura deri të Premten. VW, BMW, Toyota dhe Honda kanë thënë të gjithë se ata planifikojnë të rifillojnë prodhimin kinez javën e ardhshme. Në të njëjtën kohë, prodhuesi francez i pjesëve të makinave Valeo do t’i mbajë të mbyllura tre vendet e tij në Wuhan deri të paktën 13 shkurt.

Ndikimi global

Me shumë prodhues të pjesëve të makinave që mbeten të mbyllura në Kinë, virusi ka të ngjarë të godasë industrinë globale motorike veçanërisht të vështirë. Provinca Hubei, ku shpërthimi mendohet të ketë filluar është në mbyllje. Honda, General Motors, dhe Dongfeng Motor të gjitha kanë fabrika në rajon. Një nga dy fabrikat e prodhimit të ndërmarrjeve të përbashkëta kineze të Honda është në Wuhan, kryeqyteti i Hubei.

Javën e kaluar Hyundai i Koresë së Jugut u bë prodhuesi i parë i madh i makinave që ndaloi prodhimin jashtë Kinës për shkak të mungesës së pjesëve të shkaktuara nga koronavirusi. Fiat Chrysler paralajmëroi gjithashtu se mund të duhet të pezullojë prodhimin në Evropë, ndërsa përpiqet të marrë komponentë të mjaftueshëm nga Kina. Të Premten Suzuki tha se mund të fillojë të ndihmojë pjesë nga jashtë Kinës për shqetësimet se shpërthimi mund të prishë prodhimin në Indi, tregun e tij më të madh.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga BBC

Paga e luftës/ Ndryshon VKM për paketën e dytë

Financat: Kush është pushuar nga puna përfiton 40 mijë lekë

Japoni/ Shifrat e Ministrisë së Ekonomisë

Bie ndjeshëm prodhimi industrial nga COVID-19