Përhapja e koronavirusit ka sjellë disa ndryshime të mëdha në zakonet e të shpenzuarit për amerikanët.
Me miliona amerikanë pa punë që përballen me një të ardhme të pasigurt ekonomike, shumë po zgjedhin të ulin shpenzimet e tyre për mallra jo-thelbësore. Për më tepër, shumë amerikanë janë duke punuar nga shtëpia, gjë që po ndryshon më tej atë që po blinin.
Sipas Erik Rosenstrauch, CEO i agjencisë së marketingut Fuel Partnerships, nuk ka pasur shumë kërkesa për kafe javët e fundit. Ai referoi të dhëna nga ndërmarrja analitike Sense360 që mati se cilat produkte ose kategori konsumatorët kanë raportuar jashtë aksioneve ose çështjeve të disponueshmërisë për javët e fundit. Pijet energjetike nuk kanë qenë një blerje popullore në mes të pandemisë, gjithashtu, ka të ngjarë për të njëjtën arsye.
Sipas Nielsen, shitjet e çamçakëzit kanë rënë 34% për javën që përfundon më 11 prill, krahasuar me të njëjtën javë një vit më parë. Kozmetika u ul 61,7% për të njëjtën javë pasi shumë prej kategorive të bukurisë, përfshirë parfumet, nuk blihen më. Këto produkte janë më të padobishme për njerëzit që nuk kanë marrëdhënie direkte me kolegët e punës dhe nuk dalin fare nga shtëpia.
Njerëzit janë gjithashtu duke blerë më pak produkte që kanë kuptim për t’u blerë kur kalojnë kohë jashtë, si krem dielli që pësoi një rënie prej 64.9% javën që mbaron më 11 prill.