MENU
klinika

Shkak, rritja e aktivitetit të forcave amerikane

Tensionet me SHBA, marina kineze zgjat misionin e saj në det

26.12.2020 - 08:46

Ndërsa tensionet midis Kinës dhe Shteteve të Bashkuara u përshkallëzuan në rajonin e Azi-Paqësorit këtë vit,

Ushtrisë Çlirimtare të Popullit (PLA) iu kërkua të kalonte gati katër muaj më shumë në det, sipas raporteve zyrtare.

Shtrirja për të cilën personat e brendshëm ushtarakë thanë se ishte pjesërisht për shkak të Pandemisë, covid-19 dhe nisjen e disa anijeve të reja luftarake.

Në rrethana normale, marinarët do të kishin përfunduar misionet e tyre në shtator, por ndërsa kolegët e tyre përgatiteshin të largoheshin, shumë e gjetën veten të përfshirë në të ashtuquajturat detyra speciale për 110 ditë të tjera.

“Pas 110 ditësh punë të vështirë në det të hapur… ata më në fund u kthyen në shtëpi,” tha marina, pa thënë saktësisht kur detarët përfunduan turnet e tyre ose ku kishin shërbyer.

Ndërkohë, Komanda Lindore e PLA-së, e cila mbikëqyr Ngushticën e Tajvanit, tha në UeChat se disa nga ushtarët e saj kishin shërbyer për 91 ditë shtesë këtë vit, duke u angazhuar në trajnime shtesë.

Eksperti ushtarak me qendër në Pekin Li Jie tha se veprimet e PLA ishin një përgjigje ndaj presionit që Kina po ndiente për shkak të rritjes së aktivitetit të forcave amerikane në rajon.

“Lëvizjet intensive, provokuese të Marinës Amerikane në Ngushticën e Tajvanit dhe Detin e Kinës Jugore e shtynë Marinën e PLA të rrisë gatishmërinë e saj për një konflikt të mundshëm,” tha ai, duke shtuar se zgjatja e kushteve të shërbimit të ushtarëve dhe marinarëve do t’i bënte ata më të përgatitur ushtarakisht.

Një burim pranë marinës kineze tha në një intervistë se disa oficerë të lartë nga Flota e Detit të Jugut kishin kaluar gati 300 ditë në det këtë vit. “Kjo sepse anijet luftarake të SH.B.A.-së rritën të ashtuquajturat operacionet e tyre të lirisë së lundrimit në Detin e Kinës Jugore,” tha personi në kushte anonimiteti.

Pandemia Covid-19 gjithashtu kishte tensionuar burimet ushtarake pasi PLA kishte luajtur një rol të madh në përpjekjet e qeverisë për të përmbajtur dhe luftuar sëmundjen në të gjithë Kinën, ashtu siç kishte nisur edhe disa anije të reja luftarake, tha burimi.

“Nëntë anije të reja Type 052D u bashkuan me flotat e Detit Lindor dhe të Jugut në komandat e teatrit Lindor dhe Jugor këtë vit, që do të thoshte shumë më shumë stërvitje për marinarët.”

Lu Li-Shih, një ish-instruktor në Akademinë Detare të Tajvanit në Kaohsiung, tha se kushtet e zgjatura të shërbimit sugjeruan që PLA po përpiqej të nxirrte më shumë nga marinarët e saj për të plotësuar nisjet e shumta të anijeve të reja luftarake.

“Anijet e reja luftarake duhet të testohen nga marinarë me përvojë para se të arrijnë aftësinë operacionale,” tha ai. “Kjo është arsyeja pse shumë veteranëve iu desh të qëndronin edhe më gjatë në misionet e tyre.”

Eksperti ushtarak me qendër në Pekin Zhou Chenming tha se presioni i rritur mbi PLA Navy ishte rezultat i asaj që duhej të rishikonte dhe intensifikonte programet e saj të trajnimit për të përmbushur kërkesat e Presidentit Xi Jinping për një ushtri moderne.

“Ju duhet të krijoni sisteme të reja që të përputhen me standardet e luftës moderne,” tha ai. “Dhe futja e shpejtë e anijeve të reja luftarake, të përparuara do të thotë që ju keni nevojë për marinarë më të aftë dhe me përvojë për të ndihmuar në formulimin e sistemeve të trajnimit për rekrutët e rinj.”

Ndërkohë, një raport i botuar javën e kaluar nga Qendra për Studime Strategjike dhe Ndërkombëtare, një think tank me bazë në Uashington, tha se kriza globale e shëndetit kishte prekur si PLA ashtu edhe vendosjet e Marinës Amerikane në rajonin Azi-Paqësor këtë vit.

Sidoqoftë, megjithëse kishte një rënie të theksuar të aktivitetit në pranverë dhe fillim të verës, një rritje e mprehtë në gjysmën e dytë të vitit do të thoshte që numri aktual i ushtrimeve PLA në vitin 2020 u rrit me gati 50 përqind – nga 44 në 65 – nga 2019

Raporti tha se kishte gjithashtu një rënie në angazhimet miqësore dhe aktivitetet në tokë midis dy flotave në vitin 2020.

Vizitat në port nga anijet kineze ranë në zero në vit, nga gjashtë në 2019, ndërsa shifrat përkatëse për anijet Amerikane ranë në gjashtë nga 41.

Përkthyer dhe përshtatur nga foreign policy/ konica.al

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN