MENU
klinika

Nga Bloomberg/ Autoritetet testojnë produktet për Covid-19

Kina po kërcënon zinxhirët e furnizimit

27.01.2021 - 16:25

Një grumbull i madh ngarkesash peshku në një port kinez rrezikon të ndikojë në dërgesat e ushqimeve të ngrira në të gjithë vendin dhe më gjerë.

Qindra kontejnerë janë duke u mbajtur në Dalian, një port i madh për importet e produkteve të detit, ndërsa autoritetet lokale testojnë peshqit për koronavirusin përpara se t’i lejojnë ata të pastrojnë doganat, sipas disa transportuesve të mallrave, konsulentëve dhe kompanive të transportit. Kjo po çon në disponueshmëri të pakët të prizave elektrike për të mbajtur të ftohtë kontejnerët në frigorifer, të njohur si reefers.

Mungesa e pikave të prizës dhe hapësira që zvogëlohet në port kanë bërë që anijet e anijeve të anulojnë rezervimet e reja për referime në Dalian, dhe bllokimi tani po përhapet në sende të tjera në frigorifer si fruta dhe produkte të tjera. Kjo gjithashtu do të thotë se kontejnerët e ngrirë po devijohen në portet e tjera në Kinë, duke çuar në ngushtime në Shanghai dhe Qingdao gjithashtu.

“Pjesa më e madhe e shqetësimeve të fundit për ngarkesat e përmbysura është përqendruar në kontejnerët frigoriferë”, tha Josh Brazil, zyrtari kryesor i operacioneve të ofruesit të të dhënave të mallrave Ocean Insights. “Nëse nuk ka pika të rrymës në port për t’u futur në ujë, ngarkesat e ushqimit që prishen mund të dëmtohen ose të humbin plotësisht nëse nuk mund të ridrejtohen në një port tjetër.”

Skenat që luhen në Dalian bëjnë jehonë në fillimin e përçarjeve që pa bota kur koronavirusi kapi fluksin tregtar global në fillim të vitit të kaluar. Në atë kohë, bllokimet në vendet që përfshinin Kinën do të thoshin që portet ishin të mbyllura dhe anijet nuk mund të shkarkonin ngarkesat, duke shkaktuar një mungesë të anijeve në të gjithë botën me efektin e valëzimit që zgjati për muaj.

Testet
Ajo gjithashtu thekson ndikimin që ka testimi i diskutueshëm i Kinës i ushqimit të huaj për virusin në zinxhirët e furnizimit. Vendi ka qenë duke testuar mish dhe ushqim deti të importuar për gjurmë të virusit me shqetësimin që Covid-19 mund të përhapet te njerëzit, pavarësisht nga Organizata Botërore e Shëndetësisë që thotë se nuk ka asnjë provë të njerëzve që kapin virusin nga ushqimi dhe paketimet e ushqimit.

“Kina është ndoshta i vetmi vend në botë që pretendon se koronavirusi mund të përhapet përmes ushqimit të ngrirë”, tha Ralph Leszczynski, shefi i kërkimit në agjentin e shitjeve të anijeve Banchero Costa & Co. “Kjo mund të ndikojë në kohën e pritjes së kontejnerëve në porte.”

     

Të paktën katër anije magazinimi të ftohtë kanë pritur pranë portit Dalian për aq kohë sa dy muaj, nëntë anije kontejnerësh janë ankoruar në port dhe të paktën gjashtë të tjerë janë duke pritur në Detin e Verdhë për të shkarkuar, sipas të dhënave të Bloomberg. Kontejnerët frigoriferë zakonisht udhëtojnë së bashku me mijëra kontejnerë normalë në anije, për sa kohë që ata kanë një burim energjie për ta mbajtur ngarkesën të ftohtë.

Liaoning Port Group, i cili drejton portin Dalian, nuk iu përgjigj thirrjeve dhe një email që kërkonte koment. Doganat e Kinës nuk iu përgjigjën në kohë një komenti që kërkonte një faks. Zyrtarët në nënkomitetin e zinxhirit të ftohtë të Federatës së Logjistikës dhe Blerjes së Kinës nuk pranuan të komentojnë.

Zyrtarët kinezë të portit kanë rritur testet e koronavirusit, duke bërë që dërgesat në frigorifer të presin deri në 20 ditë për të pastruar doganat në shumicën e porteve në të gjithë vendin, sipas Shoqatës së Pronarëve të Anijeve të Kinës, duke shtuar se importuesit duhet të paguajnë faturën për energjinë elektrike dhe shpenzimet e heqjes së ajrit. Përveç Dalian, portet e tjerë kryesorë të trajtimit të personave janë Tianjin, Qingdao, Shanghai, Xiamen, Guangzhou, Shenzhen dhe Ningbo.

AP Moller-Maersk A / S, linja më e madhe e transportit të kontejnerëve në botë, tha se ka ndaluar marrjen e rezervimeve të reja për Dalian. Rivali francez CMA CGM SA tha se do të vendosë tarifa shtesë për ngarkesat e drejtuara për në Dalian. Gjigandi i transportit MSC Group gjithashtu tha se nuk është në gjendje të shkarkojë frigoriferë në Dalian dhe u ka thënë klientëve se ngarkesat e tyre mund të dërgohen në një port tjetër dhe të mbahen atje, duke krijuar kosto ditore, derisa të mund të përcillen.

Dhe nuk është vetëm brenda Kinës, sipas Philip Gray, një analist i referimit në konsulentin detar Drewry. Anijet ruse të mbushura me prodhime deti që ishin drejtuar për në Dalian dhe Qingdao tani janë ridrejtuar në Busan të Koresë së Jugut, duke rritur rrezikun që porti i saj gjithashtu të mbingarkohet, tha ai.

“Dalian dhe Qingdao janë qendra shumë të mëdha të prodhimeve të detit me një industri të lulëzuar të importit, eksportit dhe përpunimit të produkteve të detit”, tha Gray. Çështja është gjithashtu krijimi i një afati më të shkurtër të ruajtjes për importet e frutave të freskëta të tilla si banane, të cilat zakonisht arrijnë në Dalian për të furnizuar Kinën veriore, tha Gray.

Ndikimi nga situata në Dalian dhe portet e tjera po shtrihet deri në SHBA, ku kompanitë janë duke pritur për kontejnerë të zbrazët për të dërguar mallra të ngrira nga Kina dhe përtej Paqësorit.

Steve Kranig, drejtori i logjistikës në firmën e përcjelljes së mallrave IM-EX Global Inc. në Wisconsin, SHBA, tha se atij iu deshën gjashtë javë para se ai të ishte në gjendje të rezervonte një referencë për të dërguar dumplings të mbushura me supë të njohur si xiaolongbao dhe ushqime të tjera të ngrira nga Qingdao në SHBA. Mungesa e kontejnerëve frigorifer ka qenë e kushtueshme, ngarkesa është pothuajse dyfishuar nga disa muaj më parë, dhe shumë artikuj në inventarin e klientëve të tij kanë mbaruar.

“Kina vazhdon të jetë e uritur për proteina dhe, në të njëjtën kohë, efekti goditës do të vijë në SHBA, ku portet tashmë janë duke shpërthyer në tegelat që luftojnë për të përballuar rritjen e tregtisë”, tha Drewry’s Grey. “SHBA eksportuesit do të duhet të planifikojnë me shumë kujdes dhe duhet të presin rritje të mëtejshme të kostove të zinxhirit të furnizimit.”

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Bloomberg

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN