“Më pak” do të thotë “më shumë dhe bukuri e pastër”
Në vitin 2020, midis bllokimeve dhe maskave, konsumatorët ndryshuan zakonet, duke u përqëndruar në cilësinë e produkteve të zgjedhura sesa te sasia.
Për këtë arsye, 2021 do t’i kushtohet bukurisë së pastër, së qëndrueshme dhe më të ndërgjegjshme, duke respektuar personin dhe planetin.
Personalizimi
Vëmendja më e madhe ndaj produkteve të blera shoqërohet nga një kërkim i vazhdueshëm për një “përvojë bukurie” reale të përshtatur posaçërisht për individin.
Në këtë këndvështrim, do të ketë, gjithashtu, një rritje të produkteve pa gjini, të cilat shpesh mungojnë në kanalet tradicionale të shitjeve.
Qasja holistike ndaj bukurisë
Në vitet e fundit, në shoqërinë tonë është shfaqur një ide që do të forcohet më tej në 2021, me bashkëpunimin e periudhës së veçantë që po përjetojmë: bukuria gjithashtu dhe mbi të gjitha fillon nga brenda.
Pra, në 2021, do të ketë një rritje në treg të produkteve që përmbajnë përbërës aktivë natyrorë qetësues dhe ato që promovojnë bukurinë “nga brenda”.
Produkte rezistente ndaj maskës
Pandemia gjatë vitit 2020 rriti nevojat për sa i përket bukurisë dhe përbërjes, me konsumatorët që po favorizojnë produktet kushtuar syve: një trend që do të vazhdojë edhe në 2021.
Bukuria sipas Koresë, Skandinavisë dhe Japonisë
Në muajt e fundit, njerëzit kanë bërë më pak makijazh, duke i kushtuar më shumë kohë dhe më shumë vëmendje kujdesit për lëkurën. Këto zakone të reja janë shoqëruar nga modelet e reja ndërkombëtare dhe do të jenë protagonistët e vërtetë të stileve të vitit 2021.
Nga njëra anë, bukuria koreane, plot risi në kujdesin e lëkurës.
Nga ana tjetër, ndikimet nga Skandinavia dhe Japonia, të cilat përqendrohen në pamje më minimale dhe më të pastra.