Një përllogaritje e zarfit tregon se ka rreth 9.6 miliard dollarë trafik ditor të ndaluar nga anija masive e kontejnerëve që u vendosën në Kanalin e Suez në fillim të kësaj jave, duke bllokuar tranzitin në të dy drejtimet.
Shifra bazohet në një vlerësim nga Lloyd’s List që sugjeron se trafiku i drejtuar nga perëndimi vlen rreth 5.1 miliardë dollarë në ditë dhe trafiku i drejtuar nga lindja afërsisht 4.5 miliardë dollarë. Revista e industrisë pranon se këto janë “llogaritje të përafërta”, megjithatë. Ka rreth 185 anije që presin të tranzitojnë rrugën ujore, tregojnë të dhënat e mbledhura nga Bloomberg, ndërsa Lloyd vlerëson 165.
Deri më tani përpjekjet nga tërheqjet dhe gërmuesit për të zhvendosur Ever Given, anija 400 metra e gjatë që u bë e zhytur në kanal të martën, kanë dështuar dhe puna për të ri-notuar anijen është pezulluar deri të enjten në mëngjes në Egjipt, duke transportuar tha agjenti Inchcape, duke cituar Autoritetin e Kanalit të Suezit.
AP Moller-Maersk A / S, Mediterranean Shipping Co., Ocean Network Express Pte dhe Yang Ming Marine Transport Corp kanë anije në kanal, sipas njësisë së Inteligjencës së Tregut Global S&P Panjiva, e cila citoi të dhënat e VesselFinder. Rreth 50 anije në ditë përdorin rrugën ujore dhe në 2019 kontejnerët përbënin rreth 53% të tonazhit tranzit, tha ajo.
Ndikimi i bllokimit të kanalit të Suezit në industri të shumëfishta
Përafërsisht 13 milion fuçi bruto në 10 anije mund të preken nga përçarja, sipas Analistit të Lartë të Mallrave të Vortexa Arthur Richier. Ka gjithashtu nëntë anije që transportojnë produkte të pastra nafte, së bashku me bionaftë, të ulura jashtë Suez, në pritje të rinisjes së autokolonave të lidhura me veriun, tha ai.
Vetëm sa kohë duhet për të lëvizur anijen dhe për të pastruar bllokimin e rrugës do të diktojë ndikime të mëtejshme në tregje. Rreth 300 anije në mbarë botën janë ose të mbërthyer në Kanalin e Suezit, duke pritur për të tranzituar rrugën ujore ose duke e sinjalizuar atë si destinacionin e tyre të ardhshëm, sipas të dhënave të transportit të përpiluar nga Bloomberg.
Që nga e Mërkura, radhë përfshiu 40 transportues pjesa më e madhe që transportonin mallra duke filluar nga të korrat në mallra të thatë si çimento, si dhe anije që mbanin naftë, karburant dhe kimikate, tregojnë të dhënat e Bloomberg. Kishte gjithashtu tetë anije që mbanin bagëti, më shumë se 30 anije të përgjithshme ngarkese dhe një cisternë uji.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Bloomberg