Të lindurit edhe shumë pak para kohe ende mund të rrisë rrezikun e një fëmije për probleme zhvillimi, zbulon një studim i ri.
Prematurët (fëmijët e lindur para kohe) shpesh kanë çështje zhvillimi, por hulumtimet e mëparshme kanë tentuar të përqendrohen në ata që kanë lindur jashtëzakonisht para kohe (shtatzënia 22-26 javë), kështu që dihet më pak për fëmijët e lindur mesatarisht dhe shumë pak të parakohshëm (shtatzënia e javëve 27-34). Koha mesatare e shtatzënisë e plotë është 39-40 javë.
Për të mësuar më shumë, studiuesit vëzhguan më shumë se 3,000 fëmijë mbi moshën 5 vjec në Francë të cilët kishin lindur pas 24-26, 27-31 dhe 32-34 javë të shtatzënisë dhe i krahasuan ato me një grup prej 600 fëmijëve të lindur në periudhën e plotë.
Pasi u përshtatën për faktorë të tjerë, studiuesit përcaktuan se sa më herët të lindnin fëmijët, aq më të larta ishin shkallët e aftësive të kufizuara neuro-zhvillimore të tilla si paralizë cerebrale, verbëri, shurdhim, dhe funksion i ulët i trurit.
Ndihma në shkollë u përdor nga 27%, 14% dhe 7% e fëmijëve të lindur përkatësisht në 24-26, 27-31 dhe 32-34 javësh. Rreth gjysma e fëmijëve të lindur në 24-26 javë morën të paktën një ndërhyrje zhvillimore, krahasuar me rreth një të katërtën (26%) të atyre të lindur në 32-34 javë.
Sjellja ishte shqetësimi që raportohej më shpesh nga prindërit e fëmijëve në studim, sipas gjetjeve të botuara më 28 Prill në BMJ. Ai gjithashtu zbuloi se përqindjet e aftësive të kufizuara neuro-zhvillimore ishin më të larta në familjet më të varfra.
Ky është një studim vëzhgues, kështu që nuk mund të përcaktojë shkakun, vuri në dukje autori i studimit Véronique Pierrat, nga Spitali Tenon, Equipe EPOPé, në Paris.
Por zbulimet tregojnë se lindja e parakohshme “vazhdon të përbëjë një barrë të madhe për familjet, kujdesin shëndetësor dhe sistemet arsimore”, thanë Pierrat dhe kolegët e tij në një njoftim për shtyp të një reviste.
Ata gjithashtu theksuan se ndërsa përqindjet e aftësive të kufizuara mesatare deri të rënda neuro-zhvillimore u ulën me rritjen e moshës së shtatzënisë, rreth 35% e fëmijëve të lindur mesatarisht dhe ekstremisht pak të parakohshëm kishin aftësi të kufizuara të lehta që kërkonin kujdes të veçantë ose shërbime arsimore.
Shumë prindër shprehën shqetësime në lidhje me zhvillimin e fëmijës së tyre, veçanërisht sjelljen. Studiuesit arritën në përfundimin se vështirësitë “me të cilat përballen këto grupe fëmijësh dhe familjet e tyre nuk duhet të nënvlerësohen”.