Qasja e Presidentit Joe Biden për Rusinë është një thes i përzier.
Së pari, ai e quajti udhëheqësin rus Vladimir Putin një vrasës, pastaj kërkoi takim dhe vlerësoi gatishmërinë e tij për të punuar së bashku në ndryshimin e klimës.
Do të jetë e nevojshme një strategji e qëndrueshme që shmang një luftë me Kremlinin, mbron fqinjët e saj dhe mban nën kontroll ambiciet e tij gjeopolitike.
Tensionet në kufirin Ruso-Ukrainas u lehtësuan ndërsa Ministri i Mbrojtjes Sergej Shoigu urdhëroi tërheqjen graduale të trupave ruse nga zonat e vendosjes.
Shakullia e dukshme nga Moska ishte episodi i fundit në një muaj të vështirë për Rusinë dhe marrëdhëniet e saj me Shtetet e Bashkuara dhe Evropën.
Spektri i luftës u tërhoq përkohësisht, por konfrontimi midis fuqive të mëdha – nga Alaska në Detin Baltik – po vazhdon. Administrata e Biden, duke u përballur me një sfidë në Paqësor nga Kina në rritje, ka nevojë për një strategji për t’u marrë me Moskën.
Ai ka dy përbërës: një kërcënim sanksionesh dhe një përpjekje për të gjetur një udhëheqës me të cilin Perëndimi mund të bëjë biznes.
Vendosja e mbi 100,000 ushtarëve përgjatë kufirit Ruso-Ukrainas kishte sjellë përsëri frikën se konflikti mund të përshkallëzohej përtej linjave të armëpushimit të vitit 2014 dhe se rajonet jugore të Ukrainës Kherson, Mykolaiv dhe Odesa ishin në lojë.
Duke grushtuar perëndimin përtej Mariupol, Rusia do të rrotullohej përgjatë bregdetit të Detit të Zi, duke e kthyer Ukrainën në një vend të mbyllur nga toka.
Kërcënimi i luftës përgjatë brigjeve veriore të detit të Zi tmerroi ukrainasit dhe tronditi aleatët e NATO-s, duke përfshirë Turqinë, Bullgarinë, Rumaninë dhe Poloninë.
Ai ekspozoi gjithashtu impotencën e Shteteve të Bashkuara dhe aleatëve të saj perëndimorë për të parandaluar në mënyrë efektive agresionin e mëtejshëm rus kundër fqinjëve të saj, përfshirë Ukrainën. Bjellorusia, Gjeorgjia, madje edhe Azerbajxhani mund të jenë në radhë.
Shtetet e Bashkuara filluan një valë të re sanksionesh kundër Moskës, duke përfshirë kufizime të reja mbi institucionet financiare të SHBA për të trajtuar borxhin sovran rus.
Sanksionet do të synojnë Bankën Qendrore të vendit, Ministrinë e Financave dhe fondin sovran të pasurisë.
Administrata e Biden u përqendrua gjithashtu në individë dhe korporata të përfshira në aneksimin e Krimesë nga Rusia, ndërhyrjet e zgjedhjeve të huaja dhe sulmin masiv kibernetik SolarWinds, i cili përfshinte Qeverinë e SHBA dhe korporatat.
Sanksionet aktuale nuk kanë dhëmbë.
Demokracitë perëndimore duhet të marrin në konsideratë ushtrimin e presionit mbi Rusinë atje ku ajo dëmton vërtet – sektorët kryesorë të saj të tregtisë së jashtme, si dhe qasjen në teknologji dhe materiale ku Kremlini do ta ketë të vështirë të sigurojë zëvendësimin e importit në një të ardhme të parashikueshme.
Sanksione të tilla mund të mbahen si parandaluese dhe të zbatohen në rast të një lufte.
Nën udhëheqjen e Putinit, Rusia do të mbetet një kështjellë me gjemba.
Strategjia drejt Kremlinit duhet të jetë realiste dhe afatgjate.
SHBA dhe aleatët e saj duhet të mendojnë për kohën kur Putini mund të largohet nga skena politike.
SHBA mund të bëjë biznes me ata që në Rusi quhen “liberalë të sistemit”: ish presidenti Dmitry Medvedev, i cili është jopopullor dhe i pazgjedhshëm; ish Zëvendës Kryeministri Igor Shuvalov, aktualisht kryetar i bankës shtetërore të zhvillimit të VEB; dhe Anatoly Chubais.
Sidoqoftë, ekziston një udhëheqës, reputacioni i të cilit mbetet i paprekur: Alexei Kudrin, ish Zëvendës Kryeministri i Parë dhe Ministri i Financave, respektohet nga “liberalët”.
SHBA do të ishte e mençur të fillonte të punonte me ekipin e Kudrin për skenarët e mundshëm për përmirësimin e marrëdhënieve bilaterale me Rusinë – si tani ashtu edhe pas largimit të Putinit.
Kina po rritet – dhe po kërkon të luajë një rol ekuilibrues midis superfuqisë amerikane në fuqi dhe konkurrencës së bashkëmoshatarëve në Lindje.
Krijimi i politikës së jashtme dhe biznesit të Rusisë njeh nevojën për të përmirësuar marrëdhëniet.
Ajo që nevojitet është strategjia afatgjatë që përfshin perspektivën e normalizimit të marrëdhënieve të Rusisë me Perëndimin; bërja e paqes me Ukrainën; distancimi i Rusisë nga Kina; dhe përmirësimin e klimës së brendshme, përfshirë të drejtat e njeriut dhe normat demokratike – dhe udhëheqësit rusë që mund të përmirësojnë marrëdhëniet.
Përkthyer dhe përshtatur nga The Hill/ konica.al