MENU
klinika

Nga Bloomberg/ Fituesit e pandemisë

Si të bëni miliarda nga mbylljet e zinxhirit të furnizimit

06.05.2021 - 12:10

Zinxhirët e furnizimit rrallë kanë qenë nën një tendosje kaq të madhe, por kjo përmbysje po ndihmon në gjenerimin e fitimeve masive për transportin dhe kompanitë postare. Këtë javë dy gjigandë evropianë të logjistikës, AP Moller-Maersk A / S dhe Deutsche Post AG (pronar i ndërlidhës DHL), dhanë të ardhura rekord, ashtu si gjiganti i dorëzimit në SHBA United Parcel Service Inc. bëri një javë më parë.

Përballë kësaj, grupet e logjistikës po përfitojnë nga shqetësimet e klientëve të tyre gjatë pandemisë: Konsumatorët kanë qenë të lidhur brenda shtëpisë dhe, ndërsa ekonomitë rihapen, bizneset e varfëruar po nxitojnë të rimbushin. Importet e Amerikës së Veriut nga Lindja e Largët u hodhën 40% në tremujorin e parë, vuri në dukje Maersk.

Kërkesa e lartë për kapacitet mallrash ka shtrënguar furnizimin, domethënë transportuesit dhe transportuesit ajrorë ngarkojnë më shumë. Por këto kompani kaluan vite duke investuar në rrjete të shtrirjes së globit dhe teknologji më të mirë. Ata janë treguar të domosdoshëm gjatë bllokimit dhe po korrin shpërblimet.

Maersk tani planifikon të blejë 5 miliard dollarë aksione (rreth 10% të kapitalizimit të saj në treg) në dy vitet e ardhshme. Pas katërfishimit të fitimit tremujor neto krahasuar me një vit më parë, Deutsche Post parashikon se do të gjenerojë 9 miliardë euro (10.8 miliardë dollarë) fluks parash të lirë në tre vitet e ardhshme. Aksionet e dy kompanive u rritën në ngritje të reja këtë javë.

Fituesit e Pandemisë
Gjigandët e logjistikës po arkëtojnë ngushticat e zinxhirit të furnizimit.

Faktorë të tjerë Covid po mbështesin industrinë e logjistikës. Portet janë bllokuar dhe kompanitë e shpërndarjes kanë vendosur tarifa shtesë për të kompensuar kostot më të larta të lidhura me pandeminë. Bllokimi gati një javë i Kanalit të Suezit dhe rritja e rasteve Covid në Indi kanë përkeqësuar çështjet e disponueshmërisë dhe çmimeve. Tarifat e transportit të mallrave nga Kina janë dyfishuar gjatë vitit të kaluar.

Është e vështirë për këto kompani të humbasin në një mjedis të tillë. Portet e mbingarkuara ndihmojnë terminalet e transportit të Maersk të bëjnë fitime më të mëdha duke shitur hapësirën e magazinimit. Të dëshpëruar për të siguruar kapacitetin, klientët gjithashtu po nënshkruajnë kontrata afatgjata transporti. Ndërkohë, tregjet e ngushta të përcjelljes së mallrave kanë detyruar klientët e Deutsche Post të dërgojnë pako me dërgesa më të shtrenjta. Njësia e shprehur e kompanisë arriti një marzhë mbresëlënëse operative mbresëlënëse prej 17.5% në periudhën janar-mars. Shefi i Deutsche Post Frank Appel pranon se kompania e tij është në një “vend të ëmbël”.

Pasi të vaksinohen, konsumatorët do të shpenzojnë më pak për gjëra dhe më shumë për pushime dhe vakte restorantesh. Inventarët e korporatave do të plotësohen, do të ketë më shumë kapacitet transporti në barkun e avionëve të pasagjerëve dhe bllokimi i portit do të lehtësohet. Përafërsisht 14 miliardë dollarë të Ebitda Maersk pret që këtë vit ndoshta do të shënojë kulmin.

Fitimet e majme gjithashtu kanë tendencë të inkurajojnë konkurrencën, gjë që nuk do të ishte një gjë e keqe: Furnizimi me ekspres dhe furnizuesit e transportit të kontejnerëve janë konsoliduar përmes bashkimeve dhe aleancave, duke ndihmuar në çimentimin e fuqive të tyre të çmimeve. Tarifat më të larta të mallrave kanë nxitur rivalët dhe hyrësit në industri për të bërë porosi të mëdha anijesh, megjithëse nga një nivel i ulët. Në botën e dorëzimit, Amazon.com Inc. dëshiron të dorëzojë më shumë paketa të veta.

Pavarësisht, zhvendosja në tregtinë elektronike duket e përhershme dhe flukset e parave të tanishme janë duke financuar investime që do të ngulitin dominimin e tyre. Deutsche Post rriti buxhetin e saj të shpenzimeve kapitale në 11 miliardë euro për tre vitet e ardhshme. Maersk po premton të blejë shumë më tepër kontejnerë transporti për të lehtësuar mungesën e furnizimit, gjë që duhet t’i kënaqë klientët e ngutur.

Kutitë e mëdha ose të vogla, kompanitë që i transportojnë ato janë fituese të mëdha nga kjo pandemi. “Ne nuk patëm vetëm fat”, thotë shefi i Maersk, Soren Skou.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Bloomberg

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Shkak përçarja e zinxhirit të furnizimit, shiu dhe viruset

Bota është nën kërcënimin e një krize ushqimore

Nga BBC: Paralajmërimi nga grupet e biznesit

Brexit do të rrisë kostot e zinxhirit të furnizimit me ushqim