MENU
klinika

Nga Russian Today/ "Alternative për rrugën jugore"

Rusia do të fillojë lundrimin në rrugën e saj detare Arktike

31.08.2021 - 20:25

Ndërtimi i anijeve të reja të klasit të akullit do të ndihmojë në nisjen e lundrimit gjatë gjithë vitit në Rrugën e Detit Verior (NSR) brenda një periudhe pesëvjeçare, tha Ministri i Rusisë për Zhvillimin e Lindjes së Largët dhe Arktikut Aleksey Chekunov.

“Gama e punës së NSR po rritet vazhdimisht. Unë mendoj se ne do të lundrojmë gjatë gjithë vitit brenda një horizonti prej pesë vjetësh. Akullthyesi “Leader” dhe anije të tjera të reja të klasës së akullit duhet të na ndihmojnë në këtë,” tha ministri në një intervistë me të përditshmen ruse të biznesit RBK.

Ai shtoi se Rruga Arktike do të ketë sukses si korsi e re e trafikut në botë vetëm kur të fillojë një linjë e rregullt kontenierësh nga Lindja e Largët në Murmansk ose Shën Petersburg. Sipas Chekunov, objektivi strategjik është të maksimizojë operacionet e ngarkesave duke rritur dhe rritur efikasitetin e transportit rus përgjatë itinerarit.

“Në atë rast, ne do të krijojmë një alternativë të vërtetë për rrugën jugore,” tha ai.

NSR shkon përgjatë bregdetit rus të Arktikut dhe Siberisë nga Deti Kara në lindje të Novaya Zemlya në Ngushticën e Beringut. Korsia e transportit bie brenda zonës ekskluzive ekonomike të Rusisë në rajonin e Arktikut. NSR 5.5 mijë kilometra është një nga tre rrugët e transportit që lidh Lindjen e Largët të Rusisë me pjesën evropiane të vendit.

Më parë, autoritetet njoftuan planet për të rinovuar të gjithë sistemin e korridoreve të transportit të Rusisë deri në vitin 2030, përfshirë rrugën hekurudhore që funksionon, e cila përfshin Hekurudhat Baikal, Amur dhe Trans-Siberian, dhe një autostradë që lidh kufirin rus me Finlandën në Siberinë perëndimore. Sipas planit ambicioz , rruga e Arktikut pritet të bëhet një arterie kryesore tregtare.

Ngarkesa që transportohet përmes korsisë parashikohet të tejkalojë 80 milion ton sa më shpejt në vitin 2024. Ndërsa është kalimi më i shkurtër midis Evropës dhe Azisë, zakonisht mbyllet për disa muaj për shkak të akullit të trashë, por flota e akullthyesve të rinj që shoqërojnë anijet e tjera mund të zgjidhin problemin e lundrimit gjatë gjithë vitit.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Plani i Rusisë për rrugën e Detit të Veriut

RT: Prodhuesi rus i gazit, LNG, i destinuar për në Azi

Nga Russsian Today: Qëllimi është të krijojmë...

Rusia po përgatit dërgesën më të hershme të Arctic LNG në Azi