MENU
klinika

Lëvizja për të sjellë punëtor të huaj

Britania ofron mijëra viza për shoferët e kamionit

27.09.2021 - 12:43

Duke iu përgjigjur një krize të përshkallëzuar, kryeministri Boris Johnson i Britanisë ndryshoi kursin këtë fundjavë dhe u ofroi mijëra viza kamionistëve të huaj për të luftuar mungesën e shoferëve që ka lënë disa rafte të supermarketeve bosh dhe ka shkaktuar radhë të gjata në stacionet e karburantit.

Vendimi i shpallur, pasqyron alarmin në rritje brenda qeverisë për një ndërprerje të furnizimeve që ka nxitur blerjen e panikut dhe në disa vende ka shkaktuar mbarimin e karburantit dhe mbylljen e stacioneve të karburantit.

Shqetësimi është aq i madh saqë ka pasur spekulime se ushtria mund të thirret për të drejtuar kamionë. Kjo nuk ka ndodhur ende, por anëtarëve të stafit të Ministrisë së Mbrojtjes do t’u kërkohet të ndihmojnë në përshpejtimin e procesit për aplikimet për licencimin e kamionëve.

Mbrëmjen e së dielës, në një lëvizje që nënvizon ankthin në rritje për mungesën e karburantit, sekretari i biznesit, Kwasi Kwarteng, tha se ai po i përjashtonte përkohësisht kompanitë e karburantit nga ligji që rregullon konkurrencën, në mënyrë që ata të mund të ndajnë informacionin dhe të optimizojnë furnizimin në stacionet që kanë nevojë shumica.

Që nga janari, pasi Britania përfundoi fazën përfundimtare të Brexit, punëdhënësit nuk kanë qenë në gjendje të rekrutojnë lirshëm punëtorë evropianë, siç ishte rasti më parë. Pandemia e koronavirusit ka përkeqësuar gjithashtu krizën që buron nga një mungesë afatgjatë e shoferëve të kamionëve britanikë.

Departamenti Britanik për Transport tha në një deklaratë se 5,000 shoferë të cisternave të karburantit dhe kamionëve ushqimorë do të lejoheshin të punonin në vend për tre muaj në hyrje të Krishtlindjeve për të siguruar lehtësim afatshkurtër për industrinë e transportit komercial. Departamenti gjithashtu vuri në dukje se letrat do t’u dërgoheshin shoferëve të kamionëve në Britani të cilët mbajnë licenca, por që nuk punojnë aktualisht, duke u bërë apel atyre që të kthehen. Deklarata shtoi se vizat për 5,500 punëtorë të shpendëve do të viheshin në dispozicion për të njëjtën periudhë të shkurtër për të zvogëluar presionet mbi industrinë ushqimore.

Deri këtë fundjavë, shumë ligjvënës që kishin mbështetur tërheqjen nga Bashkimi Evropian kishin argumentuar se një nga pasojat pozitive të Brexit ishte presioni që do të bënte tek punëdhënësit për të trajnuar më shumë shoferë britanikë të kamionëve dhe për të përmirësuar pagat për një punë të mundimshme.

Të Dielën, Grant Shapps, sekretari i transportit, mbrojti lëvizjen për të sjellë punëtorë të huaj. Ai i tha BBC -së se ndërsa nuk donte të “nënçmonte” punonjësit britanikë, ai nuk mund të qëndronte pranë ndërsa rradhët formoheshin jashtë pikave të karburantit. Shapps tha gjithashtu se Britania kishte furnizime adekuate me karburant, dhe ai u bëri thirrje shoferëve që të mos blejnë më shumë se zakonisht.

Por Keir Starmer, udhëheqësi i Partisë Laburiste të opozitës, kritikoi lëvizjen e qeverisë dhe e akuzoi atë për mungesë të planifikimit. Zoti Starmer i tha BBC, “Ne e dinim në veçanti se kur dilnim nga BE, do të kishte nevojë për një plan rezervë për t’u marrë me situatën.”

Nuk ishte e qartë të Dielën nëse masat e reja të vizave do të zgjidhnin një krizë që, për disa, ka bërë jehonë të kaosit që mbërtheu vendin në vitin 2000, kur një protestë karburanti tronditi qeverinë e Kryeministrit Tony Blair.