MENU
klinika

Klubi do të ulë kostot

Gropa financiare e Inter, titulli shmangu falimentin

30.09.2021 - 18:37

Që Interi është në krizë financiare, nuk përbën diçka të re, por humbjet janë aq të mëdha, saqë do të jetë tepër e vështirë të rikuperohen në një afat të shkurtër kohor.

“Bordi i Drejtorëve miratoi pasqyrat financiare të konsoliduara për vitin që përfundoi më 30 qershor 2021 me të ardhura prej 364.7 milion euro dhe një humbje prej 245.6 milion euro”, ishte njoftimi për shtyp.

Pasqyrat financiare do të paraqiten për miratim nga Mbledhja e Aksionarëve, e cila do të mblidhet deri në fund të tetorit. Sidoqoftë, Inter tashmë ka ndërmarrë një “politikë ribalancimi” e cila do të lejojë “të zvogëlojë ndjeshëm humbjet për sezonin 2021/2022”.

“Viti financiar 2020/2021 u ndikua ndjeshëm, për të gjithë kohëzgjatjen e tij, nga pasojat në kontekstin socio-ekonomik, në vendin tonë dhe globalisht, të pandemisë dhe masat e nevojshme për të siguruar shëndetin publik dhe aktivitetet prodhuese. Në këtë kontekst, të ardhurat e konsoliduara arritën në 364.7 milion euro.

Viti regjistroi një humbje prej 245.6 milion euro, kryesisht për shkak të eliminimit të të ardhurave nga tenderi që rrjedhin nga mbyllja e stadiumeve (duke qenë se krahasohet me vitin 2020 kur u mbyllën filloi në ditët e para të marsit), reduktimet kontraktuale të sponsorëve për shkak të pamundësisë së sigurimit të përfitimeve nga Kompania dhe likuidimit të marrëdhënieve sportive”.

Sezoni sportiv përfundoi me fitimin e Scudettos së 19-të, të pritur nga Klubi dhe të gjithë tifozët e tij për 11 vjet dhe që shpërbleu projektin e nisur nga pronarët që kur iu bashkuan Interit në 2016.

Në sezonin 2020-2021 Inter arriti një tjetër arritje të rëndësishme : fillimi i kreshtës së re të Klubit dhe identiteti i tij i ri vizual. Një riinterpretim që i bëri dy elementet kryesore të trashëgimisë Nerazzurri – Internazionale dhe Milano – thelbësore dhe më të forta për të siguruar një gjuhë inovative, moderne, dixhitale, të lidhur me brezat e rinj dhe të hapur për ndotje me kulturën dhe stilin e jetës.

Klubi filloi menjëherë një politikë ribalancimi, me dy objektiva kryesore për të ndjekur: arritjen e stabilitetit financiar dhe ruajtjen e konkurrencës së ekipit. Operacionet e tregut veror do të gjenerojnë një ndikim pozitiv ekonomik në rrugën drejt qëndrueshmërisë. Përvoja dhe kthimi i talenteve nga Akademia synon të ruajë performancën e lartë sportive.

Strategjia e Kompanisë është e fokusuar në monitorimin e kostove, me qëllim të përshtatjes së shpejtë të biznesit me kontekstin e ndryshueshëm të referencës, duke vazhduar të investojë burime adekuate në evolucionin e Klubit dhe një rezultat i rëndësishëm është arritur tashmë me rritjen e konsiderueshme të vlerës së sponsorizimeve.

Hyrja e Socios.com dhe DigitalBits dhe përmirësimi i pozicionimit të Lenovo dëshmojnë për rritjen e vazhdueshme të apelit të klubit në nivel global për të arritur kapacitetin e plotë sa më shpejt të jetë e mundur, rihapja e stadiumeve do të sigurojë që Klubi do të ketë përsëri akses në një burim thelbësor të të ardhurave. Këto veprime do të zvogëlojnë ndjeshëm humbjet e Grupit për sezonin 2021-2022.

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN